خرید سوله دست دوم در دلیجان:هزینه کم،کیفیت بالا

سوله دست دوم یا سوله نو آماده بخریم یا سفارش ساخت سوله نو بدهیم؟ 
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۱
وزن هر شاخه میلگرد در برندهای مختلف بر اساس کیلو گرم
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۱
سوله دست دوم یا سوله نو آماده بخریم یا سفارش ساخت سوله نو بدهیم؟ 
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۱
وزن هر شاخه میلگرد در برندهای مختلف بر اساس کیلو گرم
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۱

خرید سوله دست دوم در دلیجان:هزینه کم،کیفیت بالا

خرید سوله دست دوم در دلیجان: هزینه کم،کیفیت بالا

سوله یک سازه غول پیکر است که در اغلب کارگاه‌ها و مراکز صنعتی، نقشی اساسی دارد و چارچوب اصلی کارگاه را تشکیل می‌دهد. اگر دست اندر کار راه اندازی یا ارتقاء کسب و کاری هستید، خرید سوله دست دوم در دلیجان می‌تواند یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه و زمان شما باشد. در این مطلب قرار است درباره انواع سوله دست دوم یا کارکرده، مزایا و ویژگی‌ها، نکات مهم هنگام خرید و … به طور مفصل صحبت کنیم.

سوله، اولین چیزی که برای راه اندازی یک مرکز صنعتی به آن نیاز دارید.

دلیجان | سوله دست دوم در دلیجان قیمت سوله در دلیجان

بدون شک اولین کاری که برای راه اندازی یک صنعت باید انجام دهید، مهیا کردن محیطی مناسب برای فعالیت است. این محیط باید تمام ویژگی‌های لازم و منطبق با هدف پیش رو، یعنی کار صنعتی را در بر بگیرد. با این حساب نمی‌توان در ساختمان‌های مسکونی یا تجاری معمول مشغول به کار شوید. همینجاست که نیاز به سوله احساس می‌شود.

خرید سوله دست دوم در دلیجان، یک مسیر کم دردسر و به صرفه را برای ایجاد محیط صنعتی مناسب پیش روی شما قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید در کمترین زمان ممکن فضای مناسب را فراهم کرده و کسب و کار خود را آغاز نمایید.

معرفی انواع سوله کارکرده

سوله‌ها به طور کلی انواع گوناگونی دارند و از نظر نحوه ساخت و طراحی، دهانه، جنس و … به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند. در این مطلب شما را با مرسوم‌ترین انواع سوله، خصوصاً انواع مختلف سوله دست دوم در دلیجان آشنا خواهیم کرد.

سوله دو یا چند طبقه

سوله دو طبقه

برخی از انواع سوله‌ها دارای طبقات مجزا هستند. برخی یک طبقه اضافی دارند و برخی چند طبقه. به طور معمول طبقات اضافه به عنوان انبار یا بخش اداری و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حساب انتخاب این نوع سوله بستگی به کاربرد مورد نشر شما دارد.

سوله تکی یا زوجی

اگر قصد خرید سوله دست دوم در دلیجان را داشته باشید احتمالاً هم با سوله‌های تکی و هم سوله‌های زوجی مواجه خواهید شد. سوله‌های زوجی دارای یک ستون مشترک هستند و فضایی دوگانه را ایجاد می‌کنند. اما سوله‌های تکی چنین ستونی در ساختار خود ندارند. می‌توان گفت اگر محیط کاری مدنظر شما بزرگ است و نیاز به سوله‌ای با دهانه بزرگ‌تر از ۲۰ دارید، لازم است برای خرید سوله زوجی اقدام کنید.

سوله دست دوم در دلیجان با جرثقیل سقفی

سوله جرثقیل دار

یکی از انواع مهم سوله، آن‌هایی هستند که قابلیت نصب جرثقیل سقفی در آن‌ها وجود دارد. اگر کسب و کار شما به شکلی است که با قطعات و ماشین آلات سنگین و بزرگ سروکار دارید، لازم است این نوع سوله را سفارش دهید. جرثقیل سقفی برای جابجایی قطعات سنگین، تعمیرات، بارگیری و تخلیه بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سازه صنعتی دست دوم در دلیجان

سوله‌های تک دهانه و چندقلو

در یک نوع تقسیم بندی دیگر، سوله‌ها از نظر تعداد دهانه طبقه بندی می‌شوند. برای سفارش سوله دست دوم در دلیجان باید از قبل بدانید به چه تعداد دهانه نیاز دارید. این موضوع کاملاً به نوع کار شما و کاربرد سوله وابسته است. همچنین نوع دهانه‌ها نیز ممکن است متفاوت باشد (برای مثال سوله هلالی).

چرا سوله دست دوم در دلیجان؟

سوله دست دوم

سؤال مهم این است که اصلاً چرا باید سوله دست دوم را برای خرید انتخاب کنید؟ اصلاً تفاوت سوله دست دوم با سوله کارنکرده چیست؟

باید بگوییم تفاوت چندانی بین این دو نوع سوله وجود ندارد. برخی افراد گمان می‌کنند سوله‌های کارکرده کیفیت پایین‌ترین نسبت به سوله‌های دست اول دارند. اما این تفکر اشتباهی است. خصوصاً اگر دستی در صنعت داشته باشید به خوبی می‌دانید کیفیت این دو نوع سوله مشابه یکدیگر است. تنها تفاوت این است که تقریباً تمام انواع سوله دست دوم در دلیجان یا سایر مناطق صنعتی، از جنس تیر ورق هستند. اما سایر سوله‌ها ممکن است از تیرآهن نیز ساخته شده باشند.

مزایای خرید سول دستهه دوم چیست؟

در بخش‌های ابتدایی نیز به این نکته اشاره کردیم که سوله‌های دست دوم قیمت کمتری نسبت به سوله‌های کارنکرده دارند. به طور حدودی می‌توان گفت قیمت سوله دست دوم در دلیجان، حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد کمتر از سوله کارنکرده است و حتی گاهی به ۵۰ درصد نیز می‌رسد. این تفاوت قیمت در واقع بزرگ‌ترین مزیت این نوع سوله‌ها به حساب می‌آید. زیرا مسائل مالی همیشه مهم‌ترین بخش یک کار صنعتی هستند. با این میزان صرفه جویی در خرید سوله می‌توان در بخش‌های دیگر کار سرمایه گذاری کرد و این یعنی یک برنامه ریزی مالی منحصر به فرد و سودآور! اما چرا تا این حد تفاوت قیمت وجود دارد؟ آن هم وقتی تفاوت کیفیتی دیده نمی‌شود! زیرا این سوله‌ها اجرت ساخت ندارند.

از دیگر مزایای خرید سوله دست دوم در دلیجان می‌توان به مدت زمان کوتاه آماده سازی آن اشاره کرد. از آن‌جایی که اغلب قطعات این سوله‌ها از پیش آماده شده‌اند، به محض ثبت سفارش، در مدت زمانی کوتاه می‌توانید سوله را تحویل بگیرید. این صرفه جویی در زمان یکی از مهم‌ترین مزایای خرید این نوع سوله‌هاست.

 کاربردهای سوله دست دوم

سوله

کاربرد این سازه پراهمیت بسیار متنوع است. رایج‌ترین کاربرد آن ساخت کارگاه‌های بزرگ صنعتی و کارخانه‌هاست. البته کارایی سوله تنها به موارد صنعتی محدود نمی‌شود. بسیاری از افراد به دنبال سوله دست دوم در دلیجان هستند تا فضایی مناسب برای انبار ماشین آلات کشاورزی، فضایی برای نگهداری از دام، ورزشگاه و … ایجاد کنند. همچنین در ساخت بیمارستان‌ها و مراکز تجاری نیز سوله، گزینه‌ای مناسب به حساب می‌آید.

هنگام خرید سوله دست دوم در دلیجان، به این نکات دقت کنید

اولین پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید سوله کارکرده، بدون مشورت با یک کارشناس آگاه، هیچ اقدامی نکنید. زیرا سفارش سوله‌ای که دقیقاً مناسب کار شما باشد، پیچیدگی‌های خاصی دارد. با این حال می‌توانید نکات زیر را نیز هنگام سفارش در نظر داشته باشید:

  • کیفیت و سلامت قطعات سوله را بررسی کنید، خصوصاً از نظر پوسیدگی و زنگ زدگی.
  • ابعاد سوله را با توجه به فضایی که در اختیار دارید، آنچه قرار است در سوله قرار دهید و فعالیتی که مد نظر گرفته‌اید انتخاب کنید.
  • در انتخاب نوع دهانه سوله، شرایط نصب جرثقیل سقفی، تعداد طبقات و … حتماً با کارشناس فروش صحبت کنید.
  • به اتصالات سوله دقت بسیاری داشته باشید. در صورتی که دچار خرابی و زنگ زدگی هستند از فروشنده بخواهید آن‌ها را جایگزین کند.
  • حتماً به دنبال سوله‌های استاندارد باشید.

قیمت سوله دست دوم در دلیجان

برآورد قیمت سوله به فاکتورهای متعددی بستگی دارد:

  • متراژ سوله
  • تعداد طبقات
  • تعداد و نوع دهانه‌ها
  • امکان یا عدم امکان نصب جرثقیل
  • کیفیت قطعات، اتصالات و رنگ
  • و …

در آخر، توصیه می‌کنیم به سراغ فروشنده‌ای قابل اعتماد بروید. در این صورت حتی اگر قیمت سوله از آن‌چه در نظر داشته‌اید بیشتر باشد، مطمئن هستید سازه‌ای باکیفیت و مرغوب تحویل گرفته‌اید.

دیدگاه ها بسته شده است