سوله دست دوم گرمسار؛ خرید باکیفیت، ارزان و مقرون به صرفه!

سوله مناسب برای شغل من چه ابعادی است؟
آبان ۸, ۱۴۰۲
خرید سوله دست دوم نیشابور؛ تضمین کیفیت و تناسب قیمت را با آسیا سوله تجربه کنید!
آبان ۸, ۱۴۰۲
سوله مناسب برای شغل من چه ابعادی است؟
آبان ۸, ۱۴۰۲
خرید سوله دست دوم نیشابور؛ تضمین کیفیت و تناسب قیمت را با آسیا سوله تجربه کنید!
آبان ۸, ۱۴۰۲

سوله دست دوم گرمسار؛ خرید باکیفیت، ارزان و مقرون به صرفه!

سوله دست دوم گرمسار

سوله دست دوم گرمسار نخستین چیزی است که برای راه اندازی یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی گرمسار نیاز دارید!

این سازه از آن دسته سوله هایی است که با کیفیتی مثال زدنی و قیمتی مقرون به صرفه و ایده آل، در اختیار مشتریان قرار داده می شود. اگر به فکر راه اندازی یک مرکز صنعتی در شهر گرمسار هستید، سوله نخستین چیزی است که نیاز دارید. در صورتی که خرید سوله دست دوم را در دستور کارتان قرار دهید، گامی بلند در راستای کاهش هزینه های ناشی از شروع کسب و کارتان برداشته اید. با وجود این سوله های ارزان و باکیفیت در سریع ترین زمان ممکن مناسب ترین مکان را برای آغاز کسب و کارتان فراهم می نمایید.

با شهر گرمسار و صنایع مرسوم آن آشنایی دارید؟ از شهرک صنعتی بزرگ این شهر چه می دانید؟ اگر قرار باشد نسبت به خرید سوله دست دوم در گرمسار اقدام کنید، کدام مرکز را برای انجام این کار بر می گزینید؟!

اگر پاسخ منطقی و قانع کننده ای برای سوالات فوق الذکر به ذهنتان نمی رسد، این مطلب مختص شماست. ما در آسیا سوله تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم تا پاسخگوی سوالات متعدد و متنوع شما درباره سوله دست دوم گرمسار باشیم. تا پایان مطلب همراهمان باشید!

سوله دست دوم شهرک صنعتی گرمسار | صنعت گرمسار و شهرک های صنعتی

سوله دست دوم گرمسار

آشنایی با شهر گرمسار و صنایع مرسوم آن (سوله دست دوم گرمسار)

گرمسار یکی از شهرستان های زیبایی است که در غرب استان سمنان واقع شده است. این شهر که ۹۵ کیلومتر با تهران و ۱۱۰ کیلومتر با مرکز استان سمنان فاصله دارد، از شمال با شهرستان فیروزکوه و شهرستان دماوند همسایه است. آرادان همسایه شرقی گرمسار و پاکدشت و استان قم همسایگان غربی آن هستند. اگر جویای همسایگان جنوبی گرمسار هستید، باید خدمتتان عرض کنیم که این شهرستان خوش آب و هوا از جنوب به شهرستان آران و بیدگل محدود می گردد.

بنابر سرشماری هایی که در سال ۱۳۹۵ در شهرستان گرمسار صورت پذیرفته، این شهر بالغ بر ۴۸۶۷۲ نفر جمعیت دارد. مردمان این شهرستان از نژاد اصیل آریایی بوده و فارسی زبان هستند. اگرچه پیشه اصلی گرمساری ها کشاورزی و دامداری است، اما طرفداران مشاغل صنعتی در این شهر کم نیستند. وجود معادن غنی نمک و سولفات سدیم در شهرستان گرمسار ساکنان این شهر را به سمت حضور پر رنگ در صنعت سوق داده است.

نزدیکی به تهران؛ برگ برنده گرمسار در صنعت

همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم؛ گرمسار بیش از آن که به مرکز استان سمنان نزدیک باشد، به تهران نزدیک است. نزدیکی به پایتخت ایران برگ برنده ای است که گرمسار را به منطقه ای صنعتی تبدیل نموده است. البته از حق نگذریم، بهره مندی از امکانات زیربنایی مناسب نظیر آب، برق و گاز و نیز غنای معدنی باورنکردنی در استقرار صنایع در این استان بی تاثیر نبوده اند. با وجود این امکانات فوق العاده می توان نتیجه گرفت که این شهرستان همه چیز تمام از موقعیتی عالی برای رشد و توسعه صنعت و معدن بهره مند است. اگر بتوانید نسبت به راه اندازی یک کسب و کار صنعتی در این شهرستان اقدام نمایید، موفقیت از آنِ شماست.  

موقعیت شهرک صنعتی گرمسار

شهر گرمسار

آشنایی با شهرک صنعتی گرمسار جهت خرید سوله دست دوم گرمسار

شهرک صنعتی گرمسار که در فاصله ۱۱ کیلومتری از غرب این شهرستان، ۶۹۶ هکتار مساحت دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که بیش از ۱۷۱۰ واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار بوده و برای چرخاندن چرخ اقتصاد کشور، تلاش می کنند. شهرک صنعتی نام برده در فاصله کمی از تهران واقع شده، به مرکز شهر گلسار نزدیک بوده و در مسیر جاده های اصلی قرار دارد. تمام این موارد دست به دست هم داد و شهرک صنعتی گلسار را به یکی از مهم ترین مراکز صنعتی استان سمنان تبدیل نموده اند. حتما می پرسید واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی گلسار در چه زمینه هایی فعالیت می کنند؟

باید خدمتتان عرض کنیم که واحدهای فعال در این شهرک پهناور در حوزه های گوناگونی از صنایع شیمیایی گرفت تا تولید پلاستیک، نساجی، برق و الکترونیک و… فعالیت می نمایند.

امکانت شهرک صنعتی گرمسار

امکانات بی نظیر شهرک صنعتی گرمسار آن را به محیطی ایده آل برای آغاز یک کسب و کار سودآور تبدیل نموده اند. از جمله مهم ترین امکانات این شهرک صنعتی بزرگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زیرساخت های حمل و نقل
  • محل اسکان برای کارگران
  • شبکه برق و آب و فاضلاب
  • امکانات اداری و اجتماعی
  • سامانه اطفای حریق و ایمنی
  • مراکز آموزشی و پژوهشی
  • امکانات رفاهی
  • امکان استفاده از سوله دست دوم گرمسار

راه اندازی یک صنعت سودآور؛ تجربه کسب درآمدی باورنکردنی در گرمسار

همان طور که گفتیم، صنایع کوچک و بزرگ بسیاری در شهرک صنعتی گرمسار در حال فعالیت هستند. امکانات شهرک صنعتی مذکور و توان انسانی بی نظیر مردمان این خطه، زمینه گسترش صنایع مذکور را فراهم ساخته و امکان اشتغالزایی را به اوج رسانده اند. اگر قصد دارید با راه اندازی یک صنعت مجاز در شهرک صنعتی گلسار به کسب درآمدهای آنچنانی بپردازید، صنایع زیر را به عنوان پیشنهاداتی آینده دار از ما پذیرا باشید:

  • صنعت تولید لوازم منزل
  • صنعت تولید قطعات خودرو
  • صنعت ساخت پلاستیک
  • صنعت تولید تجهیزات پزشکی
  • صنعت ساخت لوازم جانبی خودرو
  • صنعت تولید مواد شیمیایی، شوینده و بهداشتی
  • صنعت تولید مصالح ساختمانی
شهرک صنعتی گرمسار | سوله دست دوم در شهرک صنعتی گرمسار

گام نخست برای راه اندازی یک صنعت پولساز در شهرک صنعتی گرمسار تدارک فضایی مناسب با خرید سوله است. با خرید سوله دست دوم گرمسار گام نخست را محکم بردارید!

خرید سوله نو و کارکرده

آسیا سوله؛ ارائه دهنده معتبر و منصف انواع سوله کارکرده و نو

آسیا سوله یکی از مراکز فروش سوله دست دوم و نو است که هم اکنون در تهران، رباط کریم، شهرک صنعتی قلعه میر مستقر می باشد. در حال حاضر بیش از ۱۰ سال از آغاز فعالیت موفق این مرکز می گذرد و هر روز بر تعداد مشتریان آن افزوده می شود. مشتریانی که همواره از خرید خود خشنود بوده و مرکز آسیا سوله را به دیگران نیز پیشنهاد می دهند. تناسب قیمت سوله دست دوم در این مرکز باورنکردنی است!

ما در آسیا سوله انواع سوله نو و کارکرده با ابعاد مختلف و تاییدیه نظام مهندسی را به سراسر کشور ارسال نموده و بدین‌ترتیب موجبات راحتی مشتریانمان را فراهم می‌سازیم. آیا دوست دارید با صرف هزینه ای معقول، سوله دست دوم گرمسار را از یک مرکز معتبر خریداری نموده و استارت کسب و کارتان را در شهرک صنعتی گرمسار بزنید؟

اگر پاسختان به این سوال مثبت است، ما در آسیا سوله با نهایت افتخار و احترام در خدمتتان هستیم. با کیفیت ترین سوله دست دوم در بوشهر، گرمسار، نیشابور و… را از ما که یکه تاز فروش سوله دست دوم کیلویی در ایران هستیم، بخواهید!     

لینک صفحه این مطلب در مدیوم دات کام

دیدگاه ها بسته شده است