سوله دست دوم دهانه ۲۰ با بهترین قیمت

ساخت سوله ارزان قیمت با کمترین هزینه در سال ۱۴۰۱
آذر ۲۲, ۱۴۰۱
هزینه ساخت سوله در سال ۱۴۰۲
آذر ۲۲, ۱۴۰۱
ساخت سوله ارزان قیمت با کمترین هزینه در سال ۱۴۰۱
آذر ۲۲, ۱۴۰۱
هزینه ساخت سوله در سال ۱۴۰۲
آذر ۲۲, ۱۴۰۱

سوله دست دوم دهانه ۲۰ با بهترین قیمت

خرید سوله دست دوم دهانه ۲۰ با بهترین قیمت

یکی از پرکاربردترین سوله هایی که احداث آن ها در سال های اخیر با افزایش چشمگیری روبرو شده است، سوله دست دوم دهانه ۲۰ می باشد. این سوله ها نخستین بار در اروپا مورد استفاده قرار گرفتند و به مرور زمان ساخت آن ها در سایر کشورها نیز متداول شد. به طوری که در عصر حاضر شاهد جایگزین شدن سوله های فلزی با سازه های بتنی قدیمی هستیم. از طرفی کاربردهای مختلف نظامی، صنعتی، فرهنگی و … این سازه ها و قیمت مناسب آن ها توانسته است دامنه استفاده از این سوله ها را گسترده تر کند.

سوله دست دوم دهانه 20
سوله دست دوم دهانه ۲۰، سازه ای فلزی با سقف شیبدار است که عرض آن ۲۰ متر می باشد

سوله دهانه ۲۰ چیست؟

منظور از سوله دست دوم دهانه ۲۰، سازه ای فلزی با سقف شیبدار است که عرض آن ۲۰ متر می باشد. البته طول و ارتفاع این سازه ها متغیر است و با توجه به مساحت مورد نیاز مشتریان و نوع کاربری آن ها تغییر خواهد کرد. با این حال برقراری تناسب بین این ابعاد بسیار مهم است و به همین دلیل این انتخاب باید با مشورت یک مهندس متخصص و مجرب انجام شود. برخی از این سوله ها دارای تیر جرثقیل هستند و برخی دیگر فاقد آن هستند.

خرید این سازه ها نسبت به ساخت سوله های نو علاوه بر اینکه هزینه کمتری را به مشتریان تحمیل می کند، در مدت زمان کوتاهتری نیز به آن ها تحویل داده خواهد شد. در واقع سوله های دست دوم از پیش ساخته شده اند و آماده بارگیری هستند. در حالی که برای ساخت یک سوله نو باید مراحل بسیار طولانی تری طی شود و زمان بیشتری صرف خواهد شد.

 عوامل مهم در تعیین اندازه دهانه سوله

اندازه دهانه سوله به طور استاندارد می تواند مابین ۱۰ تا ۴۰ متر باشد. البته در موارد خاص ممکن است طول دهانه به ۴۵ متر نیز برسد. با این حال گفته می شود که بهینه ترین اندازه این دهانه ها، بین ۱۵ تا ۲۰ متر است. تعیین عرض و ارتفاع دهانه سوله و شکل آن باید با توجه به نیاز کاربران و نظر مهندس متخصص انجام شود. مهمترین عواملی که می توانند در تعیین این ابعاد نقش مهمی داشته باشند عبارتند از:

۱- شیب سقف سوله

شیب سقف سوله دست دوم تحت تاثیر بار برف و باد تعیین می شود و اهمیت بالایی در استحکام آن در برابر این بارها دارد. میزان این شیب باید با در نظر گرفتن شرایط اقلیم منطقه، توسط مهندسان تعیین شود. نکته ای که باید بدانید این است که ابعاد دهانه سوله با شیب سقف رابطه معکوس دارد. به طوری که در حالت استاندارد هر چه میزان شیب بیشتر شود باید ابعاد دهانه کاهش پیدا کند.

۲- کاربری سوله

از نظر شما سوله ای که به منظور تاسیس گلخانه احداث می شود نیاز به دهانه بزرگتری دارد یا سوله ای که دارای کاربری انبار در یک کارخانه بزرگ است؟ قطعا سوله هایی که کاربری انبار دارند به دلیل ورود و خروج ماشین های باربری بزرگ، نیاز به ابعاد دهانه بزرگتری دارند. بنابراین نوع کاربری سوله یکی از موارد بسیار مهم در تعیین ابعاد دهانه آن است.

استحکام و طول عمر سوله دست دوم دهانه  20
طول عمر بالای سوله های دست دوم دهانه ۲۰ به استفاده از مواد اولیه مرغوب و دمونتاژ درست قطعات این سازه ها وابسته است

استحکام و طول عمر سوله دست دوم

برخی از مشتریان گمان می کنند که سوله دست دوم دهانه ۲۰ به دلیل قیمت پایین تری که نسبت به سوله های نو دارد، از کیفیت و طول عمر پایین تری برخوردار خواهد بود. اما در این رابطه باید بگوییم که همه چیز به استحکام این سازه ها وابسته است. در صورتی که در ساخت قطعات این سازه ها از مواد اولیه مرغوب استفاده شده باشد و به درستی دمونتاژ شده باشند، طول عمر بالایی خواهند داشت و هیچگونه نگرانی از این بابت وجود ندارد. البته اگر می خواهید از این موضوع مطمئن شوید، حتما باید به عرضه کنندگان معتبر مراجعه نمایید. زیرا ممکن است برخی فروشندگان سودجو نسبت به فروش محصولات بی کیفیت اقدام نمایند.

رابطه دهانه سوله دست دوم با صرفه اقتصادی سازه

سوله دست دوم دهانه ۲۰ دارای ابعاد استانداردی در دهانه است که می تواند برای کاربری های گوناگون کاملا مناسب باشد. از آنجا که افزایش این ابعاد می تواند باعث بالاتر رفتن وزن سازه و در نتیجه افزایش قیمت آن شود، برآورد طول دهانه مورد نیاز برای به حداقل رساندن هزینه ها بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل مشورت با افراد با تجربه و متخصص می تواند به انتخاب بهینه ترین اندازه دهانه سوله و صرفه جویی در هزینه ها کمک شایانی نماید. در اینصورت میزان مصالح در ساخت سوله به حداقل خواهد رسید و هزینه خرید سوله دست دوم کیلویی نیز به میزان زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

عوامل موثر در تعیین قیمت سوله دست دوم
هر چه میزان آهن به کار رفت ه در آن ها بیشتر باشد وزن آن ها بیشتر خواهد بود و قیمت بالاتری خواهند داشت

عوامل موثر در تعیین قیمت سوله دست دوم

همانطور که می دانید خرید سوله دست دوم کیلویی نسبت به ساخت یک سوله نو بسیار مقرون به صرفه تر است. با این حال عوامل گوناگونی می توانند این قیمت را تحت تاثیر خود قرار دهند. از جمله مهمترین موارد آن ها می توان از عوامل زیر نام برد:

۱- وزن سوله

مهمترین عامل در تعیین قیمت سوله دست دوم، وزن آن است. هر چه میزان آهن به کار رفت ه در آن ها بیشتر باشد وزن آن ها بیشتر خواهد بود و قیمت بالاتری خواهند داشت. البته نوع این سوله ها نیز در تعیین قیمت آن ها موثر هستند. به عنوان مثال سوله های تیرورقی که به سوله های سنگین نیز معروف هستند، قیمت بالاتری دارند. این نوع سازه ها مناسب استفاده در صنایعی هستند که نیاز به امکانات و تجهیزات فراوان دارند و باید استحکام بالایی داشته باشند. در نتیجه تهیه سوله های سبک که با نام سوله خرپایی نیز شناخته می شوند صرفه اقتصادی بیشتری برای مشتریان خواهد داشت.

۲- میزان کارکرد

سوله دست دوم دهانه ۲۰ ابتدا در مکان دیگری نصب و اکنون پس از باز شدن اجزا و رنگ شدن مجدد، به فروش می رسد. اجزای این سازه ها نیز همچون هر وسیله دیگری به مرور زمان دچار استهلاک می شوند. بنابراین میزان کارکرد سوله دست دوم نیز یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت آن محسوب می شود.

۳- امکانات

امکاناتی همچون کانال کشی های مربوط به تهویه در سوله های صنعتی و استفاده از جرثقیل سقفی باعث تحمیل بار اضافی به سوله ها می شود. در این صورت نیاز است که قطعات سوله دست دوم دهانه ۲۰ با دقت بیشتری سر هم بندی و مونتاژ شوند تا به خوبی بتوانند این بارها را تحمل کنند. این موضوع ممکن است قیمت این سازه ها را کمی افزایش دهد.

خرید و نصب سوله دست دوم دهانه 20
مجموعه آسیا سوله با سابقه طولانی در عرضه سوله های با کیفیت و تلاش برای جلب رضایت مشتریان، می تواند بهترین انتخاب برای خریداران باشد

بهترین فروشنده و مجری سوله دست دوم دهانه ۲۰

خرید سوله دست دوم دهانه ۲۰ و نصب آن امری حساس است که نیازمند دقت، حوصله و دانش فراوان می باشد. این موضوع اهمیت انتخاب یک مجری کاربلد در امر سوله سازی را برای ما روشن می سازد. از طرفی از آنجا که کارفرمایان و مشتریان هزینه و زمان نسبتا زیادی را برای احداث این سازه ها صرف می کنند، بهتر است در انتخاب عرضه کنندگان این سوله ها دقت کافی را به خرج دهند. زیرا سهل انگاری در این امر در نهایت منجر به عدم رضایت آن ها از نتیجه نهایی خواهد شد.

مجموعه آسیا سوله با عنایت به سابقه طولانی در امر عرضه سوله های با کیفیت و تلاش برای جلب رضایت مشتریان، می تواند بهترین انتخاب برای خریداران باشد. بنابراین اگر قصد احداث سوله دست دوم در بوشهر، کرمان، یزد و سایر شهرهای کشور با بهترین و منصفانه ترین قیمت ها را دارید، کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه ها بسته شده است