سوله دست دوم سیرجان، محیط کار آماده با ابعاد مختلف

وزن هر شاخه میلگرد در برندهای مختلف بر اساس کیلو گرم
آبان ۱۴, ۱۴۰۱
خرید سوله دست دوم اهواز در حد نو + معرفی انواع سوله
آبان ۱۴, ۱۴۰۱
وزن هر شاخه میلگرد در برندهای مختلف بر اساس کیلو گرم
آبان ۱۴, ۱۴۰۱
خرید سوله دست دوم اهواز در حد نو + معرفی انواع سوله
آبان ۱۴, ۱۴۰۱

سوله دست دوم سیرجان، محیط کار آماده با ابعاد مختلف

سوله دست دوم سیرجان، محیط کار آماده با ابعاد مختلف

گاهی با اطلاق شدن واژه دست دوم به یک قطعه یا سازه، دیگران گمان می‌کنند با سازه‌ای کم کیفیت روبرو هستند. اما درمورد سوله دست دوم سیرجان، ماجرا کاملاً بالعکس است. خرید سوله دست دوم نه تنها به معنای خرید سازه‌ای نامرغوب نیست، بلکه روشی هوشمندانه برای استفاده بهینه از بودجه در دسترس و در اختیار داشتن سازه‌ای قابل اطمینان است. بطوری‌که این روزها بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای راه اندازی کسب و کار صنعتی خود به سراغ سوله‌های دست دوم بروند. زیرا این سوله‌ها ویژگی‌های خاصی دارند که آن‌ها را به سازه‌هایی عالی و مقرون به صرفه تبدیل می‌سازند. در ادامه همراه ما باشید تا با مفهوم سوله دست دوم و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شویم.

سوله دست دوم سیرجان، سازه‌ای آماده برای ساخت محیط کار

هنگامی که تصمیم می‌گیرید کسب و کاری صنعتی یا کارگاهی را راه اندازی کنید، ابتدا باید به فکر محل کسب و کار خود باشید. معمولاً بهترین انتخاب برای این نوع مشاغل، مکان‌هایی بزرگ و بدون ستون هستند. به شکلی که دستگاه‌ها و قطعات بدون دردسر در این محیط جای گرفت ه و در صورت لزوم جابجا شوند. به همین دلیل است که سوله‌ها برای چنین اهدافی بهترین گزینه به نظر می‌رسند.

سوله دست دوم سیرجان کاربردهای متنوعی دارد و از آن مهم‌تر، با توجه به کاربرد مورد نظر خریدار طراحی و اجرا می‌شود

سوله دست دوم سیرجان یک سازه فلزی بزرگ، معمولاً از جنس فولاد است که توسط کارشناسان بازسازی و رنگ آمیزی شده و در اختیار خریداران بعدی قرار می‌گیرد. این نوع سوله کاربردهای بسیار متنوعی دارد و از آن مهم‌تر، با توجه به کاربرد مورد نظر خریدار طراحی و اجرا می‌شود. این یک مزیت بزرگ است که باعث می‌شود سوله‌های دست دوم طرفداران زیادی داشته باشند.

با انتخاب و خرید سوله دست دوم سیرجان، با مزایای متعددی روبرو خواهید بود

مزایای استفاده از سوله دست دوم چیست؟

اگر به جای سوله نو و تیرورقی، سوله دست دوم سیرجان را انتخاب کنید، با مزایای متعددی روبرو خواهید بود که مهم‌ترین آن‌ها در ادامه عنوان خواهند شد:

امکان جابجایی

سوله دست دوم را می‌توان به راحتی و با باز کردن قطعات آن جابجا کرد. پس اگر بعد از مدتی تصمیم بگیرید محل کار خود را تغییر دهید، با مشکلی مواجه نخواهید بود. این یکی از بزرگ‌ترین مزایای سوله‌های دست دوم آماد ه به حساب می‌آید.

سبک بودن سازه

سوله دست دوم سیرجان به دلیل نوع ساختار خود، سبک‌تر هستند. زیرا از فلز کمتری در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود. این سبک بودن دو مزیت به همراه دارد: جابجایی آسان سوله و هزینه تمام شد ه پایین.

نصب سریع و آسان

سوله‌های دست دوم به عبارتی سوله‌های آماده نیز به حساب می‌آیند. به همین دلیل تحویل و نصب آن‌ها بسیار سریع و بدون دردسر است. این مزیت خصوصاً برای افرادی که زمان کمی برای آماده کردن محل کار خود در اختیار دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت مناسب

خرید سوله دست دوم سیرجان به شما کمک می‌کند تا حد زیادی از هزینه‌های خود بکاهید. زیرا این نوع سوله‌ها به دو دلیل مهم، هزینه پایین‌تری نسبت به سوله‌های نو و تیرورقی دارند. اول این که همان‌طور که گفته شد سبک‌تر هستند و دوم این که دستمزد ساخت چندانی ندارند. به این ترتیب با هزینه‌ای به مراتب پایین‌تر می‌توان آن‌ها را خریداری کرد.

امکان خرید سفارشی

یک ویژگی مثبت سوله‌های دست دوم این است که پیش از خرید می‌توانید ابعاد، شیب سقف، نوع دهانه و… را مطابق  معیارهای دلخواه خود تعیین کنید. در واقع سوله دست دوم سیرجان بر اساس سفارش شما طراحی و تحویل می شود.

سوله آماده دست دوم به اندازه کافی محکم و مقاوم است

همان‌طور که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره کردیم، سوله‌های دست دوم، از نظر کیفیت پایین‌تر از سوله‌های تیرورقی نیستند. متأسفانه برخی افراد به این اشتباه می‌افتند که دلیل قیمت پایین سوله‌های دست دوم کیفیت پایین آن‌هاست. اما احتمالاً تا اینجا متوجه شده‌اید که دلایل دیگری از جمله نداشتن اجرت ساخت، استفاده از میزان فولاد کمتر، نوع ساختار سوله و … برای مقرون به صرفه بودن این نوع سوله وجود دارد.

مقاومت و استحکام بالای سوله دست دوم سیرجان
سوله دست دوم سیرجان، استحکام بسیار خوبی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، زلزله و… دارد

اتفاقاً باید عنوان کرد که سوله دست دوم سیرجان، استحکام بسیار خوبی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، زلزله و… دارد. به این ترتیب می‌توانید با خیالی آسوده از این سازه برای راه اندازی کسب و کار خود استفاده کنید.

سوله دست دوم در چه مواردی کاربرد دارد؟

قبل‌تر اشاره شد که سوله آماده دست دوم عمدتاً در کسب و کارهای صنعتی و کارگاهی به کار می‌آیند. اما این تنها کاربرد این نوع سوله‌ها نیست. در این بخش دیگر موارد کاربرد سوله دست دوم را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

  • انبارها
  • ورزشگاه‌های بزرگ
  • بیمارستان‌ها
  • فضاهای بزرگ نگهداری از دام
  • مراکز تجاری
  • سردخانه‌ها
  • و…

انواع سوله دست دوم سیرجان را بشناسید

برای این که بتوانید سوله مناسب کاربرد مد نظر خود را سفارش دهید، اولین مرحله این است که با انواع سوله‌ها آشنا شوید. به طور معمول سوله دست دوم طبق معیارهای مختلف به دسته‌های گوناگون تقسیم می‌شود که در ادامه معرفی خواهند شد.

تنوع سوله دست دوم در مجموعه آسیا سوله
تنوع سوله دست دوم در مجموعه آسیا سوله بسیار زیاد

سوله ‌های یک طبقه

همان‌طور که از نام آن‌ها پیداست، سوله‌هایی که تنها از یک طبقه تشکیل می‌شوند، سوله یک یا تک طبقه می نامند. این سوله‌ها یکی از ساده‌ترین انواع سوله‌های دست دوم به شمار می‌روند.

سوله‌های چند طبقه

یکی دیگر از انواع سوله دست دوم سیرجان که متقاضیان خاص خود را دارد سوله‌های دو یا چند طبقه هستند. خصوصاً برای افرادی که سوله را برای مصارفی مانند انبار نیاز دارند یا ترجیح می‌دهند بخش اداری کار خود را در کنار بخش صنعتی پیش ببرند، سوله‌های دو یا چند طبقه بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

به جز تعداد طبقات، معیار دیگری نیز برای طبقه بندی سوله‌ها وجود دارد:

سوله دست دوم تکی و زوجی

سوله‌های تکی تنها دارای یک دهانه هستند. اما در مواردی که لازم است دهانه سوله بسیار بزرگ باشد (معمولاً بیش از ۲۰ متر) از ستون‌های مشترک در ساخت سوله دست دوم سیرجان استفاده می‌شود که دهانه را به دو قسمت تقسیم می‌کند. این نوع دوم از سوله‌ها، سوله‌های زوجی نام دارند.

سوله دست دوم سیرجان از نوع جرثقیل دار

خوب است بدانید یک نوع خاص از سوله‌های دست دوم، قابلیتی ویژه دارند که آن‌ها را نسبت به سایر سوله‌ها متمایز می‌سازد. سوله‌های جرثقیل دار به شکلی طراحی می‌شوند که قابلیت نصب یک جرثقیل سقفی را داشته باشند. به این ترتیب می‌توان از این جرثقیل برای جابجایی آسان ماشین آلات و قطعات سنگین و حتی بارگیری استفاده کرد.

نکات مهم برای خرید سوله دست دوم سیرجان

هنگام خرید هر نوع سازه یا قطعه صنعتی باید یک نکته بسیار مهم را در نظر بگیرید و آن متناسب بودن آن سازه با هدف و کاربرد مورد نظر شماست. گاهی یک سازه هر چقدر هم که قیمت و کیفیت بالایی داشته باشد نمی‌تواند انتظارات شما را حین کار برآورده سازد. زیرا هنگام سفارش به ویژگی‌های خاص آن که باید متناسب با حوزه کاری شما انتخاب شوند، توجه نداشته‌اید.

نکته بسیار مهمی که در زمان خرید سوله دست دوم سیرجان می بایست در نظر بگیرید متناسب بودن آن سازه با هدف و کاربرد مورد نظر شماست

در مورد خرید سوله دست دوم سیرجان نیز ماجرا به همین منوال است. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم پیش از سفارش سوله حتماً با یک کارشناس باتجربه در این زمینه مشورت نمایید. مواردی از جمله نوع دهانه سوله، تعداد طبقات، ارتفاع و طول دهانه، ابعاد سوله، شیب سقف، جنس و کیفیت فلز به کار رفته در سازه، امکان نصب جرثقیل و … همگی از عواملی هستند که هنگام خرید باید در نظر گرفت ه شوند. حتی نوع آب و هوای منطقه و تراکم خاکی که قرار است سوله در آن نصب شود نیز در سفارش اهمیت دارد. با در نظر گرفتن تمام این موارد می‌توانید ساز ه‌ای مقرون به صرفه و مناسب برای کار خود تهیه نمایید.

دیدگاه ها بسته شده است