خرید سوله دست دوم اهواز در حد نو + معرفی انواع سوله

سوله دست دوم سیرجان، محیط کار آماده با ابعاد مختلف
آبان ۱۷, ۱۴۰۱
راهنمای کامل خرید سوله ارزان قیمت دست دوم
آبان ۱۷, ۱۴۰۱
سوله دست دوم سیرجان، محیط کار آماده با ابعاد مختلف
آبان ۱۷, ۱۴۰۱
راهنمای کامل خرید سوله ارزان قیمت دست دوم
آبان ۱۷, ۱۴۰۱

خرید سوله دست دوم اهواز در حد نو + معرفی انواع سوله

خرید سوله دست دوم اهواز در حد نو + معرفی انواع سوله

اگر قصد خرید سوله دست دوم اهواز را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی یک مرکز خرید معتبر برای این محصولات، اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم. سوله ها کاربردهای گوناگونی دارند و در ساختشان از فلزهای محکمی استفاده شده است. سقف این سازه ها دارای شیب است و ابعاد این سقف ها و سایز آن ها پس از انجام محاسبات خاص، تعیین می شود. این محاسبات با توجه به ویژگی های محل نصب سوله همچون احتمال وقوع زلزله، میزان وزش باد، بار برف و …  انجام می شوند. سوله ها دارای مدل های مختلفی هستند که در این بخش بیشتر با آن ها آشنا می شویم.

سوله دست دوم اهواز
 سوله ها سازه های عمرانی هستند که با استفاده از فلزهای محکم ساخته می شوند و کاربردهای گوناگونی دارند

آشنایی با انواع سوله

  • سوله خرپایی: این سازه ها، سوله هایی با مقاومت بالا و وزن سبک هستند که در مقایسه با مدل های دیگر، قیمت نسبتا بالاتر و فرآیند طراحی و تولید سخت تری دارند. با این حال بسیاری از صاحبان صنایع خواهان تهیه این نوع سوله ها هستند.
  • سوله تیرورقی: برای ساخت این سوله ها نیاز است که تیر ورقه های فولادی در ابعاد مناسب بریده شده و سپس به یکدیگر جوش داده شوند. امروزه به دلیل اینکه تکنولوژی ها و روش های جدیدتری برای تولید سوله ها به بازار آمده اند، می توان گفت که سوله های تیرورقی دارای طرفداران کمی می باشند.
  • سوله UBM: در تولید این سازه ها از ورق های فولاد گالوانیزه استفاده می شود. این سازه ها با دقت بسیار بالا توسط دستگاه های پیشرفته تولید می شوند و قیمت ارزانی دارند. به همین دلیل جزو سازه های پرطرفدار و محبوب به حساب می آیند.

سوله های پیش ساخته، نو و کارکرده یا دمونتاژ انواع دیگری از دسته بندی از نظر مدت ساخت هستند. دسته بندی سوله ها را می توان بر حسب تعداد دهانه های آن ها نیز انجام داد. به طوری که امروزه شاهد وجود سوله های تک دهانه، دو دهانه و چند دهانه با ستون مشترک در بازار هستیم.

کاربرد سوله دست دوم چیست؟

سوله دست دوم اهواز به منظورهای گوناگونی خریداری می شود و کاربردهای بسیار متنوعی دارد. به طور کلی می توان این کاربردها را در دسته بندی های زیر قرار داد:

  • سوله های دامداری، مرغداری و کشتارگاهی: یکی از اصلی ترین کاربردهای مربوط به سوله ها، استفاده از آن ها در دامداری ها، مرغداری ها یا کشتارگاه ها است. سوله هایی که مورد تایید سازمان های بهداشتی قرار دارند می توانند در این مراکز مورد استفاده قرار بگیرند.
  • سوله ورزشی: سوله های ورزشی می توانند فضایی مناسب را برای باشگاه های ورزشی فراهم کنند و به همین دلیل استفاده از این سوله ها دارای کاربرد زیادی در این زمینه می باشد.
  • تعمیرگاه ها و فروشگاه ها: استفاده از سوله دست دوم می تواند یک گزینه مناسب برای راه اندازی تعمیرگاه ها و فروشگاه ها باشد.
  • سوله های صنعتی برای خط تولید کارخانه ها: بسیاری از کارخانه ها به جای ساخت یک ساختمان جدید برای راه اندازی خط تولید خود، نسبت به نصب سوله های صنعتی اقدام می کنند.
  • استفاده از سوله ها به عنوان انبار: بکارگیری سوله به عنوان انبار یک راهکار مناسب برای کاهش هزینه ها است. در واقع با استفاده از این محصولات می توان با پرداخت قیمتی مناسب تر، انبار لازم را تامین کرد.
بررسی ویژگی های یک سوله با کیفیت
وجود مواد اولیه مورد استفاده با کیفیت در ساخت سوله = برخورداری سازه نهایی از استحکام و کارایی لازم

ویژگی یک سوله با کیفیت چیست؟

در هنگام خرید سوله دست دوم اهواز ابتدا باید نیازهای خود را بشناسید. به عنوان مثال اطلاعات لازم از ابعاد مورد نیاز شما و ویژگی های زمینی که قصد نصب سوله در آن را دارید. سپس می توانید نسبت به خرید سوله اقدام نمایید. اما برای این کار حتما به موارد زیر توجه کنید تا بتوانید یک سوله با کیفیت را تهیه نمایید.

  • مواد اولیه مورد استفاده در ساخت سوله باید کیفیت مناسبی داشته باشند تا سازه نهایی از استحکام و کارایی لازم برخوردار باشد. از جمله این مواد اولیه می توان به ورق های پوششی، پروفیل های ضخیم، ناودانی تیرآهن و … اشاره کرد. همچنین در این محصولات عموما از فولاد استفاده می شود. شایان ذکر است که استفاده از فولادهای مقاوم به همراه جوشکاری صحیح می تواند استحکام سوله را افزایش داده و کیفیت آن را بالا ببرد.
  • سوله ها باید با استانداردهای روز دنیا تولید شده باشند. در واقع عدم برخورداری این محصولات از استانداردهای لازم برابر است با وجود عیوب فراوان در هنگام تحویل محصول به کارفرما و بروز خطاها و مشکلات گوناگون در زمان نصب سوله.
  • یکی از شرایط مهمی که سوله های با کیفیت دارند، عدم وجود خوردگی و پوسیدگی در آن ها است. همچنین فرآیند سندبلاست و رنگ کردن قطعات این سوله ها باید به خوبی انجام شده باشند.
  • سوله ها در اندازه ها و ابعاد گوناگونی ساخته می شوند. در صورتی که شما قصد دارید یک سوله دست دوم را خریداری نمایید، حتما باید به ابعاد آن و متناسب بودن این اندازه ها توجه کنید.

قیمت سوله دست دوم

با توجه به این که قیمت سوله ها متغیر است و بر اساس نرخ روزانه سازه های فولادی تعیین می شود، نمی توان قیمت ثابتی را برای آن ها بیان کرد. از طرفی یکی از موارد مهم در تعیین قیمت این سازه ها مربوط به وزن سوله است. از آنجا که متریال متفاوتی در تولید آن ها به کار می روند، هر چه این مواد اولیه مرغوب تر باشند قیمت سوله ها نیز بالاتر خواهد بود. خریداران در هنگام تهیه سوله حتما باید به این نکته توجه داشته باشند که به یک فروشنده معتبر و شناخته شده مراجعه نمایند. زیرا متاسفانه امروزه شاهد این موضوع هستیم که برخی افراد سودجو با سوءاستفاده از اعتماد مشتریان، محصولاتی بی کیفیت را با قیمت هایی گزاف به آن ها می فروشند. شما می توانید برای استعلام بروزترین قیمت سوله دست دوم اهواز با ما در ارتباط باشید.

انواع مختلف سوله دست دوم اهواز به منظورهای گوناگونی خریداری می شود و کاربردهای بسیار متنوعی دارند

آیا قصد خرید سوله دست دوم در حد نو را دارید؟

امروزه مراکز گوناگونی در زمینه تولید یا عرضه انواع سوله فعالیت می کنند. اما توجه به این نکته بسیار اهمیت دارد که این محصولات حتما باید از فروشندگانی منصف تهیه شود که علاوه بر ارائه محصولاتی با قیمت مناسب، دارای تخصص کافی در کار خود هستند. زیرا کوچک ترین اشتباهی در این زمینه می تواند خریداران را با ضررهای جانی و مالی مواجه نماید. شرکت آسیا سوله یکی از مراکز عرضه انواع سوله دست دوم در اهواز است که دارای سابقه فعالیت طولانی و درخشان در این زمینه می باشد. اگر قصد خرید سوله دست دوم را دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان واحد فروش و پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید و محصولاتی با کیفیت را با نازلترین قیمت ها تهیه نمایید. جهت دریافت هر گونه مشاوره خرید رایگان کافی است با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه ها بسته شده است