صادرات و اجرای سوله دست دوم عراق

همه چیز درباره سوله دامداری
اسفند ۲۶, ۱۴۰۱
مرغداری و خرید سوله مناسب مرغداری با نازل ترین قیمت
اسفند ۲۶, ۱۴۰۱
همه چیز درباره سوله دامداری
اسفند ۲۶, ۱۴۰۱
مرغداری و خرید سوله مناسب مرغداری با نازل ترین قیمت
اسفند ۲۶, ۱۴۰۱

صادرات و اجرای سوله دست دوم عراق

سوله دست دوم عراق

امروزه با وجود مراکز گوناگون طراحی و عرضه انواع سوله، بازار صادرات سوله دست دوم عراق بسیار داغ است. در واقع به دلیل قیمت مناسب سوله دست دوم، بسیاری از کشورهای عربی همچون عراق، سوریه، کشورهای حوزه خلیج فارس و … متقاضی خرید این سازه های ارزان و با کیفیت از سازندگان و عرضه کنندگان ایرانی هستند. در میان تمامی کشورهای عربی، عراق به دلیل استفاده گسترده از سوله، یکی از اصلی ترین خریداران سوله دست دوم کیلویی به حساب می آید. اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا سوله دست دوم اینقدر متقاضی دارد؟ در ادامه ضمن پاسخ دادن به این سوال، شما را با یکی از اصلی ترین مراکز فروش سوله دست دوم عراق آشنا می کنیم.

سوله دست دوم عراق
در میان تمامی کشورهای عربی، عراق به دلیل استفاده گسترده از سوله، یکی از اصلی ترین خریداران سوله دست دوم کیلویی به حساب می آید

چرا سوله دست دوم؟

منظور از صادرات سوله دست دوم عراق، ارسال سازه هایی به کشور عراق است که قبلا یک بار مورد استفاده قرار گرفته اند. این سوله ها پس از دمونتاژ، مجددا رنگ شده اند. سوله های دست دوم انواع گوناگونی دارند و از نظر وزن، ابعاد، استحکام و … با یکدیگر متفاوتند. برخی از این سوله ها از استانداردهای لازم برخوردارند در حالی که متاسفانه برخی دیگر از آن ها دارای تاییدیه نظام مهندسی نیستند. بنابراین یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید سوله دست دوم باید در نظر گرفته شود، برخورداری این سازه ها از استانداردهای مهندسی شده است.

با توجه به اینکه یک سوله دست دوم قبلا برای یک کاربرد خاص، با ابعاد مورد نظر کارفرما و متناسب با یک آب و هوای خاص ساخته شده است، نیاز است که در استفاده مجدد از این سازه ها سعی شود شرایط پیشین استفاده از سازه با شرایط جدید مطابقت داشته باشد. در واقع کاربران باید توجه داشته باشند که سوله های دست دوم خریداری شده مناسب کاربری جدید باشد.

همچنین سقف سوله باید به گونه ای باشد که تناسب کافی را با آب و هوای منطقه جدید داشته باشد. به بیان دیگر، سقف سازه باید از مقاومت کافی در برابر بار برف، باد و … برخوردار باشد. از آنجا که هوای ایران و عراق تا حدود زیادی شبیه است، می توان گفت که سوله های دست دوم مناسب با تمامی شهرهای عراق در آسیا سوله موجود هستند. در صورتی که قصد خریداری این سازه های با کیفیت با نازلترین قیمت را دارید، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

سوله دست دوم در عراق
از آنجا که هوای ایران و عراق تا حدود زیادی شبیه است،سوله های دست دوم مناسب با تمامی شهرهای عراق در آسیا سوله موجود هستند

مزایای سوله های دست دوم

دلایل گوناگونی باعث شده اند که خرید سوله دست دوم در عراق مورد استقبال ویژه خریداران واقع شود. از جمله مهمترین مزایای خرید این سوله ها نسبت به سفارش یک سوله نو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب: واضح است که قیمت سوله دست دوم نسبت به سوله نو بسیار مناسب تر است. به طوری که با خرید سوله دست دوم می توان چیزی در حدود ۳۰ درصد در هزینه نهایی ساخت این سازه صرفه جویی کرد. از طرفی با توجه به ارزش ریالی این سازه ها، خرید آن ها با واحد پولی عراق بسیار مقرون به صرفه تر از خرید سازه های ساخته شده در عراق خواهد بود. این مزیت مهم باعث شده است که سالانه شاهد تقاضای زیادی برای این سوله ها از سوی این کشور باشیم.
  • عدم نیاز به زمان زیاد: همانطور که میدانید از زمان ثبت سفارش ساخت یک سوله نو تا هنگام تحویل این سازه مدت زمان نسبتا زیادی طول می کشد. این در حالی است که با خرید سوله های دست دوم، عرضه کنندگان با دریافت اطلاعاتی همچون کاربری سازه، ابعاد سوله و آب و هوای منطقه می توانند سازه های آماده را در سریع ترین زمان ممکن برای خریداران ارسال نمایند. بنابراین خرید و اجرای سوله های دست دوم در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر است.

صادرات سوله های دست دوم

وارد کردن سوله دست دوم از ایران، هزینه های احداث یک واحد سوله را در کشور عراق به شدت کاهش می دهد. این موضوع باعث می شود مشتریان عراقی از این سازه ها به شدت استقبال کنند. باید بگوییم همانطور که مشخص است، قیمت سوله نقش بسیار مهمی را در صادرات این سازه ایفا می کند. بسیاری از کشورهای عربی به دلیل قیمت مناسبی که ساخت سوله در کشور ایران دارد، ترجیح می دهند که سوله های ساخته شده در کشور ما را خریداری کنند. سوله های دمونتاژ شده با رنگ آمیزی مجدد، در حد نو هستند و به دلیل استحکام زیاد، قابلیت استفاده طولانی مدت در شرایط آب و هوایی گوناگون را دارند. شما می توانید این سازه ها را از طریق مجموعه آسیا سوله خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

صادرات سوله دست دوم به عراق
علاوه بر صادرات سوله دست دوم به عراق، امکان اعزام نیروی کاربلد و حرفه ای جهت اجرای پروژه های گوناگون در این کشور نیز وجود دارد

امکان اجرای انواع سوله دست دوم عراق

امروزه علاوه بر اینکه صادرات سوله دست دوم عراق انجام می شود، امکان اعزام نیروی کاربلد و حرفه ای جهت اجرای پروژه های گوناگون در این کشور نیز وجود دارد. از جمله پروژه های احداث سوله که می توان در کشور عراق توسط نیروهای ایرانی با دستمزد مناسب انجام داد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • احداث سوله تیرورقی در عراق: سوله های تیرورقی جزو قدیمی ترین مدل های سوله شناخته می شوند. این سازه ها از جنس ورق های فولادی ساخته می شوند و ضمن برخورداری از استحکام بالا، وزن زیادی دارند. این مدل از سوله ها را می توان در ابعاد گوناگون ساخت و به کار برد. البته امروزه به دلیل وجود مدل های خرپایی، معمولا ابعاد آن ها با محدودیت هایی روبرو است. امروزه امکان احداث سوله تیرورقی در عراق توسط نیروهای اجرایی ایرانی فراهم شده است.
  • ساخت سوله خرپایی در عراق: سوله خرپایی یکی از پرکاربردترین مدل های سوله است. این سوله ها به دلیل وزن سبکی که دارند می توانند با عرض ها و طول های مختلف ساخته شوند و مورد بهره برداری قرار بگیرند. هزینه ساخت این سوله ها به دلیل وزن کمتری که نسبت به سوله های تیرورقی دارند مناسب تر است. از طرفی استحکام و دوام بالایی هم دارند و می توانند به خوبی بار سازه را تحمل کنند. امروزه امکان اجرای پروژه سوله های خرپایی نیز توسط نیروهای متخصص ایرانی در کشور عراق فراهم شده است. بدین منظور نیاز است که این کار از طریق یک مرکز معتبر و حرفه ای ایرانی انجام شود.
سوله دست دوم کیلویی
مجموعه آسیا سوله با سابقه طولانی در زمینه عرضه سوله دست دوم عراق، این سازه های استاندارد را در انواع و ابعاد گوناگون به این کشور ارسال می کند

فروش سوله دست دوم عراق با قیمت رقابتی

به دلیل وجود شرکت های گوناگون عرضه کننده انواع سوله دست دوم عراق، قیمت های رقابتی در این حوزه به مشتریان ارائه می شوند. در این میان باید مجموعه بزرگ آسیا سوله را به شما معرفی کنیم. بی شک آسیا سوله به عنوان یکی از بزرگترین و برترین مراکز ارائه سوله دست دوم در بوشهر شناخته می شود. از طرفی این مرکز با در اختیار داشتن انبارهای بسیار بزرگ انواع سوله دست دوم، اقدام به ارائه این سازه ها در شهرهای گوناگون ایران و عراق کرده است.

این مجموعه با سابقه طولانی خود در زمینه عرضه سوله دست دوم عراق، این سازه های استاندارد را در انواع و ابعاد گوناگون به این کشور ارسال می کند. از آنجا که مجموعه آسیا سوله دارای انبارهای بسیار بزرگ از این سوله های دست دوم است، در سریع ترین زمان ممکن سفارشات مشتریان را تامین می کند. بنابراین شما می توانید پس از سفارش محصولات، آن ها را به صورت فوری و آماده تحویل دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید اسکلت فلزی و سوله های استاندارد، از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

دیدگاه ها بسته شده است