راهنمای کامل خرید سوله ارزان قیمت دست دوم

خرید سوله دست دوم اهواز در حد نو + معرفی انواع سوله
آبان ۲۳, ۱۴۰۱
خرید سوله دست دوم یزد با قیمت استثنایی
آبان ۲۳, ۱۴۰۱
خرید سوله دست دوم اهواز در حد نو + معرفی انواع سوله
آبان ۲۳, ۱۴۰۱
خرید سوله دست دوم یزد با قیمت استثنایی
آبان ۲۳, ۱۴۰۱

راهنمای کامل خرید سوله ارزان قیمت دست دوم

راهنمای کامل خرید سوله ارزان قیمت دست دوم

سوله ها سازه هایی فلزی و بدون ستون میانی هستند که عموما دارای سقف شیب دار می باشند و کاربردهای مختلفی در صنایع گوناگون دارند. امروزه استفاده از این محصولات به دلیل نصب سریع و قیمت اقتصادی بسیار رایج شده است و به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال مرجعی معتبر برای خرید سوله ارزان قیمت هستند. در واقع این سازه ها به دلیل قیمت مناسب تری که نسبت به ساختن ساختمان دارند، توانسته اند گسترش کسب و کارها در صنایع مختلف را بسیار آسان تر و کم هزینه تر کنند.

این سوله ها در ابعاد و ارتفاع های گوناگون ساخته می شوند. این ارتفاع تحت تاثیر کاربری آن ها قرار دارد. به طور مثال سوله هایی با کاربرد ورزشی دارای ارتفاع بلند هستند. اما سوله های مربوط به پرورش مرغ ارتفاع کوتاه تری دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی بیشتر با این سازه ها، شما را با مرکز فروش معتبر آن ها آشنا کنیم.

سوله ارزان قیمت
کاربرد سوله ها به دلیل نصب سریع و قیمت اقتصادی در صنایع گوناگون بسیار رایج شده، به این علت یافتن مرجعی معتبر برای خرید اهمیت یافته است

در خرید سوله دست دوم باید به چه مواردی توجه شود؟

همه افرادی که قصد راه اندازی یک کار جدید را دارند، به دنبال به حداقل رساندن سرمایه مورد نیاز هستند. یکی از راه هایی که برای این کار وجود دارد، استفاده از سوله ارزان قیمت است. تهیه یک سوله دست دوم رنگ شده قطعا نسبت به سفارش و خرید یک سوله جدید به صرفه تر خواهد بود. اما در این میان یک سری نکات وجود دارند که حتما باید به آن ها توجه شود. در واقع در هر معامله ای رمز و رازهایی وجود دارد که در صورت مطلع بودن از آن ها، می توان خرید بهتری را تجربه کرد. در این قسمت قصد داریم مهمترین نکاتی که در خرید سوله دست دوم باید مد نظر قرار دهید را برایتان بازگو کنیم.

ابعاد سوله

نخستین نکته مربوط به ابعاد سوله است. سوله های دست دوم قبلا به صورت سفارشی و مطابق با ویژگی های یک مکان خاص ساخته شده اند. بنابراین سعی کنید این ویژگی ها را با محل مورد نظر خود تطابق دهید.

کیفیت و سال ساخت

کیفیت ساخت سوله نکته دیگری است که باید به آن توجه کنید. همچنین سال ساخت این سازه اهمیت دارد زیرا هر چه قدیمی تر باشد احتمال وجود آسیب و خوردگی در آن بیشتر خواهد بود.

وزن سوله

از دیگر موارد مهم در هنگام خرید سوله دست دوم، توجه به وزن سازه است. وزن سوله ها یکی از موارد مهم در قیمت گذاری آن ها به حساب می آید و شما حتما باید با توجه به وزن و قیمت سوله، آن را با انواع نو مقایسه کنید و سپس درباره خرید خود تصمیم بگیرید.

برخورداری از تمامی اجزای لازم

بهتر است نصب سوله را به همان مجموعه ای واگذار کنید که محصول را از طریق آن خریداری می کنید. البته قبل از این کار حتما از تکمیل بودن تمامی متعلقات مربوطه مطمئن شوید. در ادامه شما را با اجزا و جزئیات سوله بیشتر آشنا می کنیم.

تنوع سوله دست دوم در مجموعه آسیا سوله
تنوع سوله دست دوم در مجموعه آسیا سوله بسیار زیاد

آشنایی با اجزای سوله

سوله ها دارای اجزا و متعلقات گوناگونی هستند که در هنگام نصب، یکدیگر را کامل کرده و این سازه ها را تشکیل می دهند. از آنجا که شناخت این اجزا توسط مشتریان دارای اهمیت زیادی در هنگام خرید سوله می باشد، در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

  • قاب های اصلی: این موارد شامل ستون های اصلی سوله ها و تیرهای شیب دار سقف آن ها می شوند. اگر قصد ساخت و اجرای سوله های چند دهانه را داشته باشیم، از آنجا که پروفیل های آماده در این ابعاد وجود ندارند، حتما باید تیر ورق ها در اندازه های دلخواه بریده شده و جوش داده شوند تا تیرها و ستون ها در اندازه دلخواه به دست بیایند. سپس این تیرها و ستون ها با استفاده از اتصالات فلنجی به یکدیگر متصل می شوند.
  • پرلین یا لاپه: پرلین ها قطعاتی هستند که وظیفه اصلی آن ها، تحمل وزن و بار سقف سازه است. این مقاطع با فواصل مشخص در میان فریم های اصلی قرار می گیرند و به وسیله اتصالاتی محکم به تیرهای شیب دار متصل می شوند.
  • میل مهار سقف: این میله ها که به پرلین ها پیچ می شوند، وظیفه جلوگیری از کمانش پیچشی آن ها را بر عهده دارند.
  • استرات: این قطعات نقش اتصال ستون های اصلی به یکدیگر را ایفا می کنند و منجر به پایداری آن ها می شوند.
  • مهاربندها: این اجزا دارای نقش بسیار مهمی در استحکام سوله هستند و باعث می شوند سازه در برابر فشارهایی همچون باد و زلزله استقامت داشته باشد.
  • از دیگر اجزای سوله ها می توان به سینه بند، وال پست، لاپه جانبی، بست قورباغه ای و … اشاره کرد. هر یک از این قطعه ها نقش مهمی را در استحکام و پایداری سازه ایفا می کنند.

سوله سبک و سوله سنگین

همانطور که پیشتر نیز گفته شد، وزن سوله ها یکی از موارد موثر بر قیمت آن ها هستند. به طوری که فروشندگان، سازه هایی تحت عنوان سوله دست دوم کیلویی را به مشتریان خود عرضه می کنند و خریداران هزینه را مطابق با وزن این سوله ها پرداخت می کنند. امروزه برخی از سازندگان این سازه ها، آن ها را به صورت اقتصادی و به صرفه می سازند و تحت عنوان سوله سبک به مشتریان می فروشند. بنابراین در صورتی که قصد خرید سوله ارزان قیمت را دارید، بهتر است به جای تهیه سوله سنگین، سازه های سبک اما با کیفیت را خریداری کنید.

اجزا و متعلقات گوناگون سوله
سوله ها تشکیل شده از  اجزا و متعلقات گوناگونی هستند که شناخت این اجزا توسط مشتریان در زمان خرید اهمیت دارد

چرا سوله دست دوم را از آسیا سوله بخریم؟

  • سابقه درخشان: مجموعه حرفه ای ما با سال ها سابقه کاری درخشان در زمینه فروش سوله دست دوم و نو در خدمت مشتریان است. شرکت آسیاسوله برای چندین سال به ارائه انواع سوله دست دوم در بوشهر، اهواز، یزد، کرمان و … پرداخته است و سابقه طولانی در این زمینه دارد. شما می توانید نمونه کارهای اجرا شده توسط این مجموعه حرفه ای را در سایت آسیا سوله مشاهده نمایید.
  • تعهد کاری: امروزه تعهد کاری نسبت به مشتریان و رعایت انصاف درباره آن ها جزو ویژگی هایی هستند که مشتریان از فروشندگان توقع دارند. از این رو مجموعه آسیا سوله سازه هایی با کیفیت بالا را با نازل ترین قیمت به مشتریان خود عرضه می نماید. این سازه ها قابلیت گرفتن تاییدیه از سوی نظام مهندسی را نیز دارند و شما می توانید با خیالی آسوده نسبت به تهیه آن ها اقدام کنید.
  • تیم اجرای حرفه ای: آسیا سوله با در اختیار داشتن تیم اجرای مجرب و کارآزموده، نصب این سازه ها را در سریع ترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد داد.
  • تنوع سازه ها: شما می توانید سازه هایی با ابعاد و کاربردهای گوناگون را از ما بخواهید. این مجموعه امکان ارائه سوله تا بیش از ۵۰ هزار متر مربع در ماه را دارد. در صورتی که قصد خرید سوله ارزان قیمت و با کیفیت را دارید، می توانید از طریق مجموعه آسیا سوله اقدام کنید. از طرفی با توجه به اینکه ارتفاع و دهانه مورد نیاز برای سوله ها با توجه به کاربرد آن ها متغیر است، اگر در این زمینه نیاز به دریافت مشاوره دارید می توانید از طریق شماره های قرار داده شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین شما می توانید بروزترین و نازلترین قیمت سوله دست دوم را از طریق مجموعه آسیا سوله استعلام بگیرید.

دیدگاه ها بسته شده است