خرید سوله دست دوم یزد با قیمت استثنایی

راهنمای کامل خرید سوله ارزان قیمت دست دوم
آبان ۲۴, ۱۴۰۱
همه چیز درباره سوله صنعتی دست دوم
آبان ۲۴, ۱۴۰۱
راهنمای کامل خرید سوله ارزان قیمت دست دوم
آبان ۲۴, ۱۴۰۱
همه چیز درباره سوله صنعتی دست دوم
آبان ۲۴, ۱۴۰۱

خرید سوله دست دوم یزد با قیمت استثنایی

خرید سوله دست دوم یزد با قیمت استثنایی

آیا شما نیز قصد خرید سوله دست دوم یزد را دارید؟ اگر پاسختان مثبت است باید بگوییم که امروزه بسیاری از متقاضیان ساخت این سازه ها به دنبال خرید سوله دست دوم هستند. دلیل این موضوع نیز بسیار روشن است. تهیه سوله دست دوم یزد نسبت به سوله نو دارای مزایا و صرفه اقتصادی زیادی است. یکی از معیارهایی که می تواند در قیمت سوله دست دوم موثر باشد، وزن سازه است. بنابراین اگر می خواهید هزینه خرید سوله دست دوم در یزد را به حداقل برسانید، بهتر است سازه های سبک تر را خریداری کنید. البته حتما این کار را از طریق یک مجموعه معتبر انجام دهید تا از کیفیت و مقاومت آن ها در برابر باد، زلزله و … اطمینان حاصل نمایید. برای سفارش خرید سوله دست دوم کیلویی نیاز است که مراحل زیر را طی کنید:

خرید سوله دست دوم یزد با قیمت استثنایی
مجموعه آسیا سوله یکی از بهترین مراکز عرضه سوله دست دوم در بوشهر، یزد، کرمان و بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر می باشد

۱- دریافت مشاوره لازم و انتخاب ابعاد سازه با توجه به کاربری

سوله ها دارای انواع گوناگونی هستند که ابعاد و نوع آن ها باید مطابق با شرایط محیط و نوع کاربری انتخاب شوند. این سوله ها از نظر ارتفاع، میزان شیب، تعداد دهانه، نوع پوشش سقف و … با یکدیگر متفاوت هستند. در واقع انتخاب و تعیین این موارد باید کاملا مهندسی شده باشد تا این سازه با هیچ گونه مشکلی مواجه نشود. در هنگام سفارش سوله هایی که به صورت نو و طبق درخواست کارفرمایان ساخته و اجرا می شوند، تمامی شرایط زمین مورد نظر و کاربری آن در نظر گرفته شده و سپس سوله ها مطابق با آن شرایط ساخته می شوند. اما در خرید سوله های دست دوم شرایط کمی متفاوت است.

در این حالت خریداران باید به دنبال سازه های از پیش ساخته شده ای باشند که مناسب نیاز آن ها باشد. به نظر می رسد دریافت مشاوره در این زمینه می تواند برای این افراد بسیار کمک کننده باشد. از این رو اولین مرحله سفارش سوله دست دوم یزد، دریافت مشاوره لازم و انتخاب ابعاد و سایر ویژگی های سازه با توجه به کاربری مورد نظر می باشد.

۲- دریافت پیش پرداخت و تحویل سازه

پس از دریافت مشاوره لازم و انتخاب نوع سوله، مشتریان باید در هنگام عقد قرارداد مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به فروشندگان پرداخت کنند. این پیش پرداخت معمولا درصد مشخصی از هزینه اصلی است که به طور معمول ۵۰ درصد هزینه کل را به خود اختصاص می دهد. مابقی هزینه های خرید سوله دست دوم یزد نیز باید در مراحل بعدی پرداخت شوند. معمولا با توجه به تعداد سفارشات در حال انجام فروشندگان، موعد تحویل سازه حدود ۲۰ روز پس از تاریخ عقد قرارداد خواهد بود. البته برخی عوامل همچون ابعاد سازه نیز می توانند این موضوع را تحت تاثیر خود قرار دهند.

مراحل سفارش خرید سوله دست دوم کیلویی
برای اطمینان از کیفیت و مقاومت سوله ها آن ها در برابر باد، زلزله و … در زمان خرید حتما این کار را از طریق یک مجموعه معتبر انجام دهید

۳- نصب سوله دست دوم

پس از عقد قرارداد و دریافت پیش پرداخت توسط فروشندگان، سازه به مشتریان تحویل داده می شود و نوبت به نصب سوله دست دوم می رسد. معمولا نصب سوله تنها چند روز طول می کشد و در مدت کوتاهی قابل بهره برداری است. در واقع یکی از دلایل روی آوردن بسیاری از مراکز صنعتی به نصب سوله به جای احداث ساختمان، اجرای آسان و نصب سریعتر این سازه است. این کار حتما باید طبق نظر متخصصان و پس از بررسی تمامی اطلاعات مورد نیاز درباره سازه و زمین محل اجرای سوله انجام گیرد. توجه داشته باشید در صورتی که این سازه ها را از طریق فروشندگان نامعتبر تهیه کرده باشید، در این مرحله ممکن است با مشکلات بسیار زیادی مواجه شوید.

بدین منظور بسیار مهم است که اولا در هنگام تحویل سوله دست دوم، کامل و بی نقص بودن آن را چک کنید. ثانیا اصولی بودن این قطعات دمونتاژ شده و تناسب آن ها را مد نظر خود قرار دهید. زیرا این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع کاربلد و حرفه ای بودن مجریان این طرح به تنهایی کافی نیست و حتما باید قطعات اولیه از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا نصب سوله دست دوم در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ ایرادی انجام شود.

آیا خرید سوله به صورت دست دوم به صرفه است؟

ممکن است شما نیز تحت تاثیر حرف های برخی افراد قرار گرفته باشید و قصد صرف نظر کردن از خرید سوله دست دوم را داشته باشید. در اینصورت باید بگوییم که بهتر است به جای اینکه تحت تاثیر صحبت های افراد متفرقه قرار بگیرید، با کارشناسان و متخصصان این امر مشورت نمایید و سپس تصمیم بگیرید. طبق نظر این کارشناسان، در صورتی که سوله ها مطابق با استانداردهای مهندسی شده ساخته شده باشند و توسط فروشندگان معتبر به شما عرضه شوند، قطعا فواید زیادی از آن ها عاید شما خواهد شد. از جمله این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب خریدهای فوری: همانطور که میدانید، بسیاری از صاحبان سوله ها پس از احساس عدم نیاز به این سازه ها، نسبت به فروش آن ها اقدام می کنند. در این شرایط این سازه ها و متعلقات آن ها مجددا رنگ شده و به عنوان سوله دست دوم به فروش می رسند. این سوله ها به صورت آماده قابل استفاده هستند در حالی که برای سفارش یک سوله نو نیاز است که زمان زیادی صرف شود. بنابراین در صورتی که قصد ساخت فوری یک سازه را دارید، خرید سوله دست دوم یک گزینه مناسب پیش روی شماست.
  • هزینه مناسب تر: قطعا صرفه اقتصادی یکی از مهمترین دلایل رواج سوله های دست دوم است. به طوری که گفته می شود خرید این سازه ها نسبت به سوله های نو می تواند هزینه های تاسیس یک سازه جدید را تا حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد کاهش دهد. این میزان هزینه، مبلغ قابل توجهی است که می تواند توسط کارفرمایان برای امور مهمتر صرف شود. از طرفی بیان این نکته حائز اهمیت است که نگهداری از این سازه های دست دوم نیاز به هزینه های کمتری دارد.
سوله دست دوم با استحکام بالا و قابلیت نصب جرثقیل
سوله دست دوم با استحکام بالا و قابلیت نصب جرثقیل

استعلام قیمت سوله دست دوم

قیمت سوله دست دوم یزد می تواند تحت تاثیر عوامل گوناگونی همچون ابعاد، وزن سوله و قیمت روز متریال به کار رفته در ساخت آن قرار بگیرد. با این حال همچون هر محصول دیگری که در بازار خرید و فروش می شود، شاهد قیمت های متفاوتی در این زمینه هستیم. نظر به جلب رضایت مشتریان، مجموعه آسیا سوله قیمت های بسیار مناسبی را برای خرید سوله دست دوم یزد به مشتریان خود ارائه می دهد. از طرفی سازه های ارائه شده توسط این مرکز فروش دارای استانداردهای لازم هستند و کیفیت بالایی دارند. در صورتی که مشتریان تمایل به دریافت تاییدیه نظام مهندسی داشته باشند نیز این امکان فراهم است.

در واقع این مجموعه یکی از بهترین مراکز عرضه سوله دست دوم در بوشهر، یزد، کرمان و بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر می باشد. اگر می خواهید از بروزترین قیمت های این محصولات استعلام بگیرید یا اینکه برای خرید سوله دست دوم نیاز به دریافت مشاوره رایگان دارید، تنها کافی است از طریق شماره تماس های قرار داده شده در این سایت با کارشناسان واحد فروش و پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

دیدگاه ها بسته شده است