کاربردهای سوله دست دوم

سوله چیست ؟ وزن سوله و متراژ و ابعاد
بهمن ۷, ۱۳۹۹
خرید سوله دسته دوم
خرید سوله دست دوم یا ساخت آن |مزایا و معایب
بهمن ۷, ۱۳۹۹
سوله چیست ؟ وزن سوله و متراژ و ابعاد
بهمن ۷, ۱۳۹۹
خرید سوله دسته دوم
خرید سوله دست دوم یا ساخت آن |مزایا و معایب
بهمن ۷, ۱۳۹۹

کاربردهای سوله دست دوم

کاربردهای سوله

سوله به طور معمول یک سازه مسقف ساده و یک طبقه در یک باغ پشتی یا در یک قسمت است که برای ذخیره سازی، سرگرمی یا کارگاه استفاده می شود. سایبان ها از نظر اندازه و پیچیدگی ساخت به طور قابل توجهی متفاوت هستند. از نوع روباز ساده که برای پوشاندن دوچرخه یا وسایل باغ طراحی شده تا سازه های بزرگ با قاب چوبی با سقف های زبانه دار، پنجره ها و پریزهای برق. سوله های مورد استفاده در مزارع یا صنایع می توانند سازه های بزرگی باشند.در ادامه به معرفی برخی از کاربردهای سوله خواهیم پرداخت.

انواع اصلی ساخت سوله ها غلاف فلزی بر روی یک قاب فلزی، غلاف پلاستیکی و قاب، ساخت تمام چوب (سقف ممکن است از روکش آسفالت یا ورق قلع باشد) و سوله های وینیل ساخته شده بر روی یک قاب چوبی. سوله های کوچک ممکن است شامل یک کف چوبی یا پلاستیکی باشند. در حالی که ممکن است کف های دائمی تری روی یک بتن یا پایه بتونی ساخته شوند.

کاربردهای سوله

کاربردهای سوله :

سوله های کشاورزی ممکن است یک ساختار سقف باز ساده داشته باشند یا کاملاً محصور باشند.

آن ها به طور معمول به عنوان مکان های سوارکاری اسب استفاده می شوند. و استفاده از امکانات را در کل سال با محافظت در برابر آب و هوا فراهم می کنند.

سوله های مزرعه و سایر ساختمان های فرعی برای نگهداری تجهیزات مزرعه، تراکتور، ابزار، یونجه و مواد مورد نیاز یا نگهداری اسب، گاو، مرغ یا سایر حیوانات مزرعه استفاده می شود.

سوله های ورودی دو سازه سه طرفه با صورت باز برای اسب و گاو هستند.

سوله های شیرینگ می توانند سوله های بزرگی باشند که در ایستگاه های گوسفند یافت می شوند. تا بتوانند قیچی گوسفندان را در مقیاس بزرگ جای دهند.

سوله های دوچرخه معمولاً دارای چارچوبی هستند که می توان دوچرخه ها را در آن ساپورت و قفل کرد. همچنین از سقف می توان باران و یا برف را از دوچرخه ها و موتورسواران آن ها در هنگام نصب و پیاده نگه داشت.

دامنه های دوچرخه از کمی بیشتر از یک سقف پشتیبانی شده تا سازه های پیچیده تر با دیوارها و درها یا دروازه های قفل دار متغیر است. رنگ دوچرخه سواری موضوع معروف در مورد چالش های کار گروهی در روانشناسی سازمانی است.

از دیگر کاربردهای سوله

یکی دیگر از کاربردهای سوله برای نگهداری قایق ها و تجهیزات مربوطه است. سوله های قایق به طور معمول سوله های چوبی قابل قفل هستند که برای ذخیره قایق های کوچک شخصی، لباس شنا، جلیقه نجات و وسایل مرتبط در کنار یک قسمت آب ساخته شده اند.

سوله های قایق که برای کلوپ های قایقرانی مورد استفاده قرار می گیرند . عموماً سازه های بزرگتری برای نگهداری اسکی بازهای قایقرانی هستند.

یکی دیگر از کاربردهای سوله برای نگهداری یا ذخیره سازی لوکوموتیوهای راه آهن استفاده می شود.

سوله های قطار ساختمان هایی هستند که در مجاورت ایستگاه راه آهن قرار دارند . و مسیرها و سکوها را سقف پوشانده است.

سوله های برفی

سوله های برفی تونل های کاملاً ساخته شده از الوار یا بتن مسلح هستند. که از مسیرهای راه آهن یا جاده ها در برابر بهمن محافظت می کنند.

سوله های ذخیره سازی ممکن است حاوی مواردی باشد که هر شخصی بخواهد ذخیره کند . و از آن در برابر بارندگی، باد، کودکان خردسال، حیوانات اهلی، حیات وحش و غیره محافظت کند.

سوله ابزار ممکن است حاوی ابزار دستی و یا ابزار قدرت باشد. که برای تعمیر اتومبیل یا ساخت و ساز استفاده می شود.

سوله های چوبی

سوله های چوبی سوله هایی هستند که برای ذخیره مقدار زیادی هیزم استفاده می شوند. چوب های محافظ به محافظت از هیزم در برابر شرایط نامساعد آب و هوا و رطوبت کمک می کنند. چوب های چوبی معمولاً در مجاورت ساختمان هایی هستند که با اجاق گاز سوزانده می شوند مانند کابین چوبی.

کاربردهای سوله ها در قرن نوزدهم

در پادگان های نظامی قرن نوزدهم کاربردهای سوله ها به عنوان ساختمان های کمکی برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گرفتند. در پادگان ها و توپخانه ها در از کانکس به عنوان محل ذخیره اسلحه و مهمات، کانکس کالسکه، سوله تعمیر، کانکس چرخ، کانکس واگن و کانکس انبار استفاده شده است.

برای خرید انواع سوله می توانید به وب سایت آسیا سوله مراجعه نمایید.

دیدگاه ها بسته شده است