مرغداری و خرید سوله مناسب مرغداری با نازل ترین قیمت

سوله دست دوم عراق صادرات و اجرای سوله دست دوم درعراق
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲
سردخانه و سوله مناسب سردخانه + ویژگی ها و قیمت
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲
سوله دست دوم عراق صادرات و اجرای سوله دست دوم درعراق
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲
سردخانه و سوله مناسب سردخانه + ویژگی ها و قیمت
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲

مرغداری و خرید سوله مناسب مرغداری با نازل ترین قیمت

برای سفارش سوله مناسب مرغداری نیاز است پارامترهایی مانند زمان ساخت سوله، قیمت، متریال به کار برده شده و میزان بازگشت سرمایه بررسی شوند. حتی برای شروع این کار باید وضعیت جغرافیایی جهت احداث سوله نیز ارزیابی شود. سوله مرغداری می بایست به منظور تعبیه دستگاه های پرورش طیور و همینطور احداث ماشین آلات با دهانه بزرگ طراحی شود. شاید ساخت سوله نو مناسب مرغداری هزینه زیادی به همراه داشته باشد بنابراین چه خوب است از سوله های دست دوم مناسب برای این منظور استفاده کنید.

سفارش سوله مناسب مرغداری

سوله مناسب مرغداری در یک نگاه

قوانین سوله مناسب مرغداری به نسبت سوله های دیگر متفاوت است. این سوله ها از نظر اندازه، نوع متریال، شکل و همینطور ارتفاع به نسبت سایر سوله ها، قوانین مخصوص به خود دارند. معمولاً از این سوله ها برای نگهداری مرغ های گوشتی و یا تخمگذار استفاده می شود. به این ترتیب بسیار مهم است که سوله به شکلی طراحی شود که شرایط استفاده از دستگاه تغذیه با رعایت بهداشت و احداث تهویه مناسب وجود داشته باشد. برای ساخت این سوله ها نیاز به رعایت یک سری استانداردها است و می بایست دستورالعمل های خاص رعایت شود.

سوله مناسب مرغداری معمولاً با ظرفیت های متفاوت تولید می شود و ظرفیتی که سفارش می دهید بستگی به میزان طیور برای نگهداری دارد. ارتفاع این سوله ها باید کاملاً دقیق در نظر گرفت ه شود و همینطور سقف سوله ها باید حالت قوسی شکل باشند. دیوار های سوله مرغداری معمولاً از پد های سلولزی ساخت ه شد ه است تا تهویه مناسب به راحتی در آن اجرا شود. بنابراین ساختار اجرای سوله مناسب مرغداری به نسبت سایر سوله های فلزی متفاوت است.

سوله های پیش ساخته به صورت دست دوم یکی از روش های سریع و مقرون به صرفه محسوب می شود که سبب شده جلوی اتلاف زمان ساخت برای سوله نو نیز گرفته شود. این روش از هدر رفت سرمایه نیز جلوگیری می کند. در ساخت این سوله ها از ابزارآلات و تجهیزات پیشرفته استفاده شده است.

ساخت، طراحی و قوانین سوله مناسب مرغداری_آسیا سوله

قیمت سوله مناسب مرغداری

در مورد هزینه ساخت سوله های مرغداری بسیار سوال مطرح است. ما قصد داریم پارامترهایی که در ساخت این سوله ها مدنظر است را بررسی کنیم به این ترتیب شرایط قیمت گذاری دقیق تر خواهد بود.

برای ساخت سوله مرغداری نیاز است در ابتدا محل جغرافیایی ساخت سوله مشخص شود. متراژ ساخت سوله نیز باید ارزیابی شود. مشخص است که سوله هایی که متراژ بزرگتری دارند در نهایت هزینه بیشتری می طلبند. از سوی دیگر متریال به کار رفته برای سوله ها نیز درجه بندی هستند و انتخاب بهترین متریال در نهایت سبب می شود تا در قیمت کل تغییراتی ایجاد شود. یک سری پارامترهای دیگر اعم از هزینه حمل و نقل سوله، هزینه نصب سازه در محل و قیمت تجهیزات جانبی نیز باید در نظر بگیرید. انتخاب دهانه و ارتفاع مناسب تاثیر زیادی بر روی هزینه نهایی سوله مناسب مرغداری می گذارد.

در یک نگاه متوجه خواهید شد که ساخت سوله مناسب مرغداری به صورت نو هزینه زیادی در بر می گیرد و شاید برای کسانی که به تازگی وارد این شغل شد ه اند گزینه خوبی نباشد.

برای کاهش هزینه ها می توانید از سوله دست دوم استفاده کنید. سوله های دست دوم همان سوله های آماده در کارخانه محسوب می شوند که پیش ساخته بوده و سبب صرفه جویی در هزینه ها می شود. این سوله ها به دلیل آماد ه بودن همیشه در دسترس هستند و از نظر هزینه نیز شرایط بهتری دارند. همینطور زمان حمل و نقل و نصب آنها نیز بسیار سریع خواهد بود.

تاثیر  سیستم کنترل هوا و رطوبت، نورپردازی و تجهیزات در قیمت سوله مرغداری

خرید بهترین سوله برای مرغداری

سوله مناسب مرغداری معمولاً به صورت ارتفاع کم طراحی می شود. این سوله ها هم از نظر هزینه مناسب تر هستند و هم تضمین کننده سلامت حیوان در طول پرورش خواهند بود. متریال مصرفی برای ساخت سوله مرغداری و نوع پروفیلی که برای آن استفاده می شود معمولاً وزن سبکی دارد و این موضوع سبب می شود تا در کاهش هزینه ها تاثیرگذار باشد. ساخت سوله های پیچ و مهره ای برای مرغداری نیز سبب می شود که نصب آنها در سریعترین زمان ممکن صورت بگیرند. در صورت لزوم به راحتی می توانید سازه را باز کنید و به مکان دیگری منتقل نمایید. سوله مناسب مرغداری بر اساس دفترچه محاسبات بسیار قوی و استاندارد طراحی می شود و قطعاً مورد تایید سازمان نظام مهندسی خواهد بود.

برای خرید سوله مناسب مرغداری نیاز است سیستم کنترل هوا، نورپردازی، کنترل رطوبت و سایر تجهیزات مورد نظر به شکل کاملاً استاندارد بررسی شود. جوجه مرغ های گوشتی شرایط حساسی دارند به طوری که نیاز است در یک شرایط کاملاً مناسب پرورش داد ه شوند. در ۴۰ روز اول، وزن این جوجه مرغ ها به ۵۰ برابر وزن اولیه می رسد و همینطور نیاز به زمان ۱۰۰۰ ساعت است تا نتیجه مطلوبی حاصل شود بنابراین چه خوب است سوله ای انتخاب شود که تاثیر منفی بر روی سلامت مرغ ها نگذارد. مثلاً دمای هوای داخل سالن مرغداری در فصل زمستان و تابستان یکسان نیست بنابراین در خرید سوله مناسب مرغداری باید به این نکته دقت شود.

برخی از سوله ها به صورت دو طبقه طراحی می شوند که در لیست سوله های سبک قرار دارند و بهترین گزینه برای افرادی که با کمبود فضا روبرو هستند.

جمع بندی

برای ساخت سوله مناسب مرغداری روش های مختلفی وجود دارد. مثلاً استفاده از تیر ورق سینوسی یکی از روش های ارزان قیمت محسوب می شود و مقاومت قابل قبولی دارد. استفاده از متریال یو بی ام سبب می شود تا سوله مناسب مرغداری درجه یک با بهترین کیفیت را داشته باشید. معمولاً ساخت سوله های سنتی تیر ورقی به نسبت سایر سوله ها هزینه بیشتری دارند.

سوله دست دوم مناسب مرغداری از روش های کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود و سبب می شود تا در ابتدای کار مجبور به پرداخت هزینه بالا نباشید. این سوله ها شرایط اجرای تهویه مناسب را دارند و به صورت پیش ساخت ه با احداث سریع ارائه می شوند. بنابراین کافیست مشاوره های لازم در این راستا را دریافت کنید و سفارش خود را به بهترین شکل به ثبت برسانید. از یاد نبرید که ساخت سوله در سال های اخیر دستخوش یک سری قوانین جدید شد ه است.

https://medium.com/@saeedsoltani545/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D9%85%D8%B1%D8%BA%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D8%B2%D9%84-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-7a905c70acdc

دیدگاه ها بسته شده است