خرید سوله دست دوم یا ساخت آن |مزایا و معایب

کاربردهای سوله
کاربردهای سوله دست دوم
بهمن ۱۵, ۱۳۹۹
معایب سوله ها و مزایا ، بررسی دوام ، ماندگاری و جابجایی سوله ها
بهمن ۱۵, ۱۳۹۹
کاربردهای سوله
کاربردهای سوله دست دوم
بهمن ۱۵, ۱۳۹۹
معایب سوله ها و مزایا ، بررسی دوام ، ماندگاری و جابجایی سوله ها
بهمن ۱۵, ۱۳۹۹

خرید سوله دست دوم یا ساخت آن |مزایا و معایب

خرید سوله دسته دوم

آیا نمی توانید بین ساخت و خرید سوله دست دوم تصمیم بگیرید؟ هر دو گزینه مزایا و معایبی دارند. بسته به اولویت، مجموعه مهارت و نیازهایتان ممکن است یکی از گزینه ها را به گزینه دیگر ترجیح دهید. در این مقاله ما هم به ساخت و خرید سوله دست دوم نگاهی خواهیم انداخت و هم نکات مثبت و منفی را شرح خواهیم داد و هم انواع مختلف سوله را برای کمک به شما در انتخاب صحیح ارائه خواهیم داد.

تصمیم به ساخت و خرید سوله دست دوم کاملا به خود شما بستگی دارد. هر دو گزینه می تواند به شما در صرفه جویی در فضای خانه کمک کند و فضای ذخیره سازی امن در فضای باز را برای شما و خانواده ایجاد کند. در این بخش جزئیات دقیق تری در مورد جوانب مثبت و منفی هر گزینه ارائه می شود تا بتوانید آگاهانه انتخاب کنید.

ساخت و خرید سوله دست دوم
ساخت و خرید سوله دست دوم

مزایا و معایب ساخت سوله

مزایا:

  • لذت بردن از روند ساخت
  • کنترل کامل روند خلاقیت
  • فقط برای شما ساخته شده است

وقتی یک سوله می سازید کنترل کاملی بر کل مراحل خلاقیت دارید. می توانید گزینه های سفارشی مانند قفسه، نیمکت، قلاب، زیر شیروانی، پنجره های اضافی و موارد دیگر را اضافه کنید و می توانید سوله خود را بسازید تا فضایی مناسب برای شما و نیازهای شما باشد.

معایب:

  • به دانش فنی قابل توجهی احتیاج دارد
  • به ابزار و مواد نیاز دارد
  • در صورت اشتباه شما بدون ضمانت است

با این حال ممکن است ساخت سوله خود برای همه جالب نباشد. مانند هر پروژه بزرگ خانه، ساخت یک سوله از ابتدا نیاز به دانش کافی در مورد ساخت و ساز، مواد و ابزار دارد. اگر مطمئن نیستید که چه کاری انجام می دهید ممکن است در نهایت با یک سیلندر شلخته مواجه شوید. سوله ای که بد ساخته شده باشد ممکن است در برابر آب و هوای شدید مقاومت نکند و حتی ممکن است سقوط کند هزینه قابل توجهی برای شما هزینه می کند و به طور بالقوه می تواند به شما یا شخص دیگری آسیب برساند.

هنگام ساخت سوله فقط خودتان را مقصر می دانید که مشکلی پیش بیاید. اگر نیاز به تعویض مواد داشته باشید یا مشکلی پیش آمده باشد و مجبور شوید پروژه را از نو شروع کنید تمام هزینه ها به عهده شما است. هنگام ساخت هیچ گونه ضمانتی وجود ندارد و شما باید مسئولیت سوله جدید خود را بر عهده بگیرید. اگر به فضای ذخیره سازی قابل توجهی نیاز دارید ساخت یک سوله بزرگ نیز دشوارتر است.

قبل از شروع به کار باید تمام قوانین و مقررات ساختمانی منطقه خود را بشناسید. اگر این کار را نکنید می توانید در نهایت با یک ساختمان غیرقانونی روبرو شوید که تحت پوشش بیمه نیست. حتی ممکن است مجبور شوید آن را خراب کنید.

مزایا و معایب خرید سوله دست دوم

مزایا:

  • گزینه ها، سبک ها و اندازه های تقریباً بی پایان برای انتخاب
  • آرامش خاطر بیشتر
  • مواد با کیفیت بالا و گارانتی

بسیاری از صاحبان خانه سهولت خرید سوله پیش ساخته را ترجیح می دهند. هنگام خرید سوله تقریباً گزینه های نامحدودی برای انتخاب وجود دارد. می توانید یک سوله چوب، وینیل یا فلز انتخاب کنید. شما می توانید یک سوله کوچک یا یک سوله بزرگتر از بیشتر گاراژها انتخاب کنید و می توانید گزینه های سفارشی (اغلب با هزینه اضافی) اضافه کنید و سبکی را انتخاب کنید که مناسب خانه و موارد دلخواه شما باشد.

هنگام خرید سوله دست دوم می توانید آرام بنشینید و نگاره گر باشید. سازنده سوله شما احتمالاً محصول را ضمانت می کند، بنابراین اگر مشکلی پیش آمد دیگر نگران هزینه های اضافی یا هزینه تعمیر نخواهید بود. بسیاری از سازندگان سوله حتی خدمات تحویل را نیز ارائه می دهند. هنگامی که سوله خود را انتخاب کردید تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر کنید تا آن برسد و بلافاصله می توانید از آن استفاده کنید.

معایب:

  • هزینه های بیشتر از قبل
  • به اندازه کنترل خلاقانه پروژه نیست
  • ممکن است به اندازه ویژگی های سفارشی DIY نداشته باشد

مطمئناً وقتی خرید سوله بیش از ساختن یک ساختمان را انتخاب می کنید پیش پرداخت بیشتری خواهید داشت. این هزینه غالباً شامل مواد با کیفیت بالاتر استفاده شده و همچنین کیفیت ساخت و تحویل می باشد. اگر ساختمان خود را بخرید ، آنقدر کنترل خلاقانه بر پروژه خود نخواهید داشت. شما تجربه عملیاتی که آسیا سوله هنگام ساختن سوله خود پیدا می کنند نخواهید داشت و ممکن است در برخی از ویژگی های سفارشی ضرر کنید. هنوز هم می توانید سوله خود را سفارشی کنید اما هنگام خرید بیش از ساخت، گزینه ها محدودتر هستند.

برای خرید سوله دست دوم می توانید به وب سایت آسیا سوله مراجعه نمایید.

دیدگاه ها بسته شده است