سوله دست دوم در اراک، مرکز فروش سوله دست دوم در اراک

سوله دست دوم در زنجان چگونه فروخته می شود و از کدام مجموعه می توان خرید کرد؟
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰
سوله دست دوم در اصفهان
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰
سوله دست دوم در زنجان چگونه فروخته می شود و از کدام مجموعه می توان خرید کرد؟
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰
سوله دست دوم در اصفهان
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

سوله دست دوم در اراک، مرکز فروش سوله دست دوم در اراک

سوله دست دوم در اراک

در شهرهایی از ایران که صنعت فعال تری جریان دارد، یکی از مهم ترین موضوعات، بحث سوله و سوله سازی است. اراک یکی از کلانشهرهای ایران که در این شهر و استان مربوطه صنعت جایگاه ویژه ای دارد. به همین دلیل یکی از موارد مهم خرید سوله دست دوم در اراک می باشد. که خریداران بتوانند با هزینه ای مقرون به صرفه تر کسب و کار خود را شروع یا توسعه دهند.

سوله دست دوم در اراک
خرید سوله دسته دوم در اراک

صنعت اراک

اراک؛ یکی از کلان‌شهرهای ایران و از بزرگترین شهرهای مرکز ایران و مرکز استان مرکزی و شهرستان اراک است.

صنعت این استان، گستره وسیعی از تولیدات صنعتی کشور را در برمی گیرد. از ماشین سازی گرفته تا آلومینیوم و پتروشیمی و…را شامل می شود. این نشان از قدرت صنعت در این استان می باشد. با این حساب جزو معدود استانهایی است که در آن تب خرید و فروش سوله بسیار داغ می باشد. از این رو باید در صورتی که قصد خرید سوله دست دوم را دارید با مطالعه و دقت فراوان اقدام به خرید کنید. تا هم متضرر نشوید و هم انتخابی هوشمندانه و مقرون به صرفه داشته باشید.

همچنین مطالعه کنید :بررسی دوام و ماندگاری سوله ها

در این مجموعه ( آسیا سوله ) سوله کارکرده یا دست دوم برای اراک با قیمت رقابتی و تضمینی به فروش می رسد و خریداران می توانند با خیال راحت خرید کنند.

سوله و انواع آن

سوله ها سازه هایی فلزی با کاربرد اغلب صنعتی جهت ساخت فضایی مسقف و شیبدار با ارتفاع و ابعاد زیاد جهت انجام کارهای صنعتی و … می باشد.

سوله ها بسته به کاربرد یا نحوه ساخت به حالت های مختلفی دسته بندی می شوند. از لحاظ نحوه ساخت به انواع: سوله های تیرورقی، سوله های خرپایی و سوله های ubm تقسیم می شوند.

در نوع دیگری از دسته بندی به: سوله های صنعتی، سوله های کشاورزی، سوله های ورزشی، سوله های تجاری، سوله های نظامی، سوله های  مراکز حمل و نقل تقسیم می گردد.

مقایسه اجزای انواع سوله ها

سوله های تیرورقی:

این سوله های مانند سوله های دیگر، از اتصال اجزا به وسیله پیچ و مهره تشکیل می شود. این نوع از سوله سازی قدمت زیادی در صنعت سوله سازی دارد و برای ساخت تیر از ورق های فولادی استفاده می کنند.

سوله های خرپایی یا سبک

این نوع از سوله ها به دلیل استفاده از خرپا نیازی به قراردادن ستون ندارند. این نوع از سوله ها به دلیل استفاده از سازه های خرپا، توان پوشش دهانه های باز و عریض را دارا نمی باشند.

تفاوت سوله نو و دست دوم در اراک

همانطور که پیشتر عرض کردیم، در شهرها و استانهایی که صنعت فعالی دارند به هر میزان که برای سوله ها متقاضی وجود دارد، به همان میزان نیز سوله دست دوم برای خرید وجود دارد. به دلایل مختلف قیمت سوله دست دوم در اراک به نسبت مقرون به صرفه تر از خرید سوله نو می باشد. برای خریدارانی که در ابتدای کسب و کار خود قصد هزینه کرد زیاد برای تجهیز کارگاه یا کارخانه خود ندارند. خرید سوله دست دوم می تواند گزینه مناسبی باشد. اما باید با نهایت دقت در نکاتی که در زیر اشاره می شود صورت گیرد.

در هنگام خرید سوله دست دوم باید به ۱-شرایط آب و هوایی منطقه ۲- وضعیت سازه فلزی سوله توجه ویژه ای شود تا در این صورت ضرری متوجه آنان نشود.

جمع بندی

پیشتر در این مقاله در ارتباط با اراک و صنعت این شهر توضیح دادیم. قطعا اراک و استان مرکزی جزو مهم ترین نقاط صنعتی کشور می باشند. این نکته ارتباط مستقیمی با سوله و صنعت سوله سازی دارد. در چنین شرایطی طبیعتا تقاضای ساخت و خرید و فروش سوله نیز افزایش پیدا می کند. از میان انبوه خریداران سوله ها، درصدی افرادی هستند که استراتژی و هزینه کرد آنها، خرید سوله های دست دوم را در برمی گیرد. در چنین شرایطی باید توجه ویژه ای به نکاتی که در این مقاله بیان شد داشته باشند. تا در نهایت به انتخاب مناسبی دست یابند. بدین نحو که اگر در هنگام خرید سوله دست دوم به قدمت، شرایط جوی منطقه و سازه سوله دقت کافی را داشته باشند، قطعا به مراتب انتخاب مقرون به صرفه تری را نسبت به سفارش طراحی و ساخت سوله نو تجربه می کنند.

وبلاگ این صفحه http://asiasooleh.blogfa.com/post/8

دیدگاه ها بسته شده است