خرید سوله دست دوم کرمان با ارزان ترین قیمت

همه چیز درباره سوله صنعتی دست دوم
آذر ۱, ۱۴۰۱
آشنایی با سوله خرپایی و کاربرد آن + تفاوت با سوله تیرورقی
آذر ۱, ۱۴۰۱
همه چیز درباره سوله صنعتی دست دوم
آذر ۱, ۱۴۰۱
آشنایی با سوله خرپایی و کاربرد آن + تفاوت با سوله تیرورقی
آذر ۱, ۱۴۰۱

خرید سوله دست دوم کرمان با ارزان ترین قیمت

خرید سوله دست دوم کرمان با ارزان ترین قیمت

سوله دست دوم که با نام های سوله کارکرده یا دمونتاژ نیز شناخته می شود، سازه ای است که اجزا و متعلقات آن پس از یک بار استفاده، برای استفاده مجدد رنگ شده اند. امروزه بازار خرید و فروش سوله دست دوم کرمان از رونق زیادی برخوردار است. دلیل این موضوع را می توان در هزینه کمتری که خرید این سازه ها نسبت به ساخت یک سوله نو دارد جستجو کرد. اگر شما نیز قصد خرید یک سوله دست دوم و نصب آن را دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه به دست آورید.

سوله دست دوم کرمان
امروزه به دلیل هزینه کمتر خرید به سازه های نو، بازار خرید و فروش سوله دست دوم کرمان از رونق زیادی برخوردار است

ابعاد سوله

یکی از نخستین مسائلی که در هنگام تهیه سوله دست دوم با آن روبرو می شویم، تطابق ابعاد سوله با شرایط زمین محل اجرای سازه است. در تعیین ابعاد سوله نیاز است که به موارد زیر توجه شود:

  • مساحت مورد نیاز برای کاربری خاص: این موضوع می تواند با توجه به نیاز کارفرمایان متفاوت باشد.
  • ارتفاع کافی: این ارتفاع باید به گونه ای باشد که امکان رفت و آمد ماشین آلات صنعتی در سوله به آسانی مهیا باشد.
  • تعداد دهانه مناسب: تعداد دهانه های سوله به عوامل گوناگونی وابسته می باشد. این موضوع باید طبق استانداردهای موجود در نظام مهندسی مشخص شود.

به عنوان یک جمع بندی از این بخش، باید بگوییم که ابعاد سوله را مطابق با نیازهای خود و پس از مشورت با یک کارشناس متبحر تعیین کنید. برخی از کارفرمایان ترجیح می دهند در کنار سوله اصلی از لینتو نیز استفاده کنند. در ادامه شما را بیشتر با این سازه آشنا می کنیم.

لینتو چیست؟

لینتو یا بچه سوله سازه ای است که نسبت به سوله مادر دارای ابعاد کوچکتری می باشد. این سازه توسط رفتر به سازه اصلی که می تواند ساختمان یا سوله مادر باشد متصل می شود. در واقع اندازه این سازه حداکثر می تواند تا ۶۰ درصد ابعاد ساختمان اصلی باشد. سازه اصلی و لینتو توسط دیوار ساختمان اصلی از یکدیگر جدا می شوند. به طوری که این دیوار به عنوان یک تکیه گاه برای بچه سوله عمل می کند. این سازه ها می توانند به صورت یک طرفه باشند یا اینکه در دو سمت ساختمان اصلی احداث شوند. از طرفی انواع لینتو از نظر نوع سقف نیز با یکدیگر متفاوتند. به طوری که این سقف می تواند مسطح یا شیب دار باشد.

از جمله مزایای بهره بردن از لینتو می توان به افزایش فضای در دسترس و همینطور جداسازی فضای سوله و بالا بردن کارایی آن اشاره کرد. در واقع شما با احداث بچه سوله می توانید فضای جدیدی را به سازه خود اضافه نمایید و از آن بهره ببرید. همچنین از این سازه برای کاربری های دیگری همچون پارکینگ یا انبار نیز می توان استفاده کرد. نکته مهم این است که شما در هنگام ساخت سوله اولیه یا پس از آن می توانید لینتو را به سازه اصلی اضافه کنید. بنابراین در صورتی که در ابتدای کار نیازی به افزودن بچه سوله نداشتید یا به هر دلیل دیگری نخواستید آن را احداث کنید، در آینده به آسانی می توانید این کار را انجام دهید.

لینتو چیست؟
از مزایای لینتو یا بچه سوله افزایش فضای در دسترس و همینطور جداسازی فضای سوله و بالا بردن کارایی آن است

نکات مهم در خرید و نصب سوله دست دوم کرمان

سوله ها را می توان به صورت نو یا دست دوم خریداری کرد. در تهیه سوله نو برخلاف سوله دست دوم، ابتدا شرایط زمین محل نصب سوله و کاربری مورد نظر بررسی شده و مطابق با این اطلاعات، سازه های مهندسی شده طراحی و تولید می شوند. کارفرمایان پس از استفاده از سوله های نو و عدم نیاز به آن ها، این سازه ها را می فروشند. سپس آن ها دمونتاژ شده و رنگ می شوند و تحت عنوان سوله دست دوم به فروش می رسند.

در صورتی که قصد خرید سوله های دست دوم را دارید باید به مواردی همچون تطابق آن ها از نظر فنی با محل مورد نظر توجه نمایید. از دیگر نکات مهم که در خرید و نصب سوله دست دوم کرمان باید مورد توجه قرار دهید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وزن سوله

سوله ها معمولا به صورت کیلویی به فروش می رسند و قیمت آن ها با توجه به نرخ روز آهن و فولاد تعیین می شود. البته برخی از فروشندگان نیز آن ها را به صورت متر مربع به فروش می رسانند. در هر حال وزن سوله یکی از موارد مهم در تعیین قیمت آن است. با توجه به اینکه سوله ها در دو نوع سبک و سنگین ساخته می شوند، می توانید سوله های سبک اما با کیفیت را تهیه نمایید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

تنوع سوله ها

سوله ها دارای انواع مختلفی هستند و هر خریدار باید با توجه به مواردی همچون کاربری سازه، محل نصب و … نسبت به تهیه سازه مناسب اقدام نماید. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا از طریق یک کارشناس مجرب، مشاوره لازم را در زمینه انتخاب بهترین سازه متناسب با نیاز خود دریافت نموده و سپس آن را تهیه نمایید.

کیفیت سوله ها در هنگام خرید

سعی کنید سوله های دست دوم را از طریق مراکز معتبر خریداری کنید تا از کیفیت مناسب آن ها اطمینان حاصل نمایید.

سوله دست دوم با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

برای خرید سوله دست دوم کیلویی باید به فروشنده ای مراجعه نمایید که واجد ویژگی های زیر باشد:

  • سابقه درخشان در عرضه سوله: سابقه کاری یک مجموعه فروش سوله دست دوم کرمان نشان دهنده اعتبار آن مجموعه است.
  • ارائه قیمت های منصفانه: قیمت سوله دست دوم در مراکز مختلف متفاوت است. از این رو این عامل یکی از موارد تعیین کننده در انتخاب مجموعه مورد نظر برای خرید این سازه ها است. البته باید بگوییم که هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید. برخی از فروشندگان سودجو محصولاتی بسیار بی کیفیت را به اسم سازه های مرغوب با قیمت پایین به مشتریان عرضه می کنند. اما از آنجا که این سازه های بی کیفیت ممکن است ایمنی کافی را نداشته باشند، بهتر است از خرید آن ها خودداری نمایید.
  • امکان گرفتن تاییدیه نظام مهندسی: برای خرید سوله دست دوم صنعتی حتما به مرکز خریدی مراجعه نمایید که امکان اخذ تاییدیه نظام مهندسی را برای سازه داشته باشد.
تهیه سوله دست دوم با کیفیت
مجموعه آسیا سوله یکی از مراکز معتبر فروش انواع سوله دست دوم در بوشهر، کرمان، اهواز و بسیاری از شهرهای بزرگ است

مجموعه آسیا سوله یکی از مراکز معتبر فروش انواع سوله دست دوم در بوشهر، کرمان، اهواز و بسیاری از شهرهای بزرگ است. شما می توانید سوله های دست دوم باکیفیت را با قیمت هایی پایین تر از هر جای دیگر از طریق این مجموعه خریداری نمایید. سوله های خریداری شده در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان تحویل داده می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط تهیه این سازه ها کافی است از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید. شایان ذکر است که مشاوران حرفه ای و مجرب آسیا سوله می توانند شما را در انتخاب بهترین سازه با توجه به ویژگی های محل نصب و کاربری مورد نظرتان یاری کنند.

دیدگاه ها بسته شده است