خرید و نصب سوله دست دوم در خمین زیر قیمت بازار

سردخانه و سوله مناسب سردخانه + ویژگی ها و قیمت
تیر ۱, ۱۴۰۲
سوله سالن ورزشی ارزان قیمت در سال ۱۴۰۲
تیر ۱, ۱۴۰۲
سردخانه و سوله مناسب سردخانه + ویژگی ها و قیمت
تیر ۱, ۱۴۰۲
سوله سالن ورزشی ارزان قیمت در سال ۱۴۰۲
تیر ۱, ۱۴۰۲

خرید و نصب سوله دست دوم در خمین زیر قیمت بازار

خرید و نصب سوله دست دوم در خمین زیر قیمت بازار

آیا شما نیز اخیرا تصمیم به راه اندازی یک سوله دست دوم در خمین گرفته اید؟ آیا به دنبال بهترین ارائه دهنده خدمات فروش و نصب این سوله ها هستید؟ اگر پاسختان به این سوالات مثبت است، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه بمانید. احداث یک سوله به دلایل گوناگونی از جمله تاسیس انبار، کارگاه، مرغداری، دامداری، گلخانه، خط تولید جدید و … انجام می شود. در این میان بسیاری از کارفرمایان به دلیل آگاهی خود از مزایای خرید سوله دست دوم به جای نو، متقاضی خرید این نوع سازه ها هستند. اما سوله های نو و دست دوم چه تفاوت هایی دارند و مزایای خرید سازه های دست دوم چیست؟ در ادامه به این سوالات پاسخ می دهیم.

خرید، نصب و راه اندازی سوله دست دوم در خمین
بهترین مرکز خرید و نصب سوله دست دوم در خمین زیر قیمت بازار

تفاوت سوله دست دوم و سوله نو

سوله های نو همانطور که از نامشان پیداست، طبق سفارش مشتریان ساخت می شوند. این سوله ها پس از طراحی و ساخت، برای نخستین بار مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از کارفرمایان پس از مدتی استفاده از سازه های ساخته شده، تصمیم به تخریب سازه و فروش بدنه سوله می گیرند. این سوله ها با توجه به مواد اولیه با کیفیتی که در تولید آن ها به کار رفت ه است، از مقاومت بالایی برخوردارند و این قابلیت را دارند که همچنان مورد استفاده قرار بگیرند. از این رو برخی از مراکز پس از رنگ کردن مجدد بدنه این سوله ها، آن ها را مجددا به فروش می رسانند. کارفرمایان با خرید سوله های دست دوم مزایای زیادی را به دست می آورند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

مزایای خرید سوله های دست دوم به جای سوله های نو

قیمت پایین تر:

واضح است که سوله دست دوم در خمین نسبت به سوله نو از قیمت پایین تری برخوردار است. تخمین میزنیم که شما با خرید یک سوله دست دوم به جای سفارش یک سوله نو، حدود ۳۰ درصد در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن:

همانطور که میدانید، طراحی یک سوله نو نیازمند زمانی نسبتا طولانی است. این در حالی است که سوله های دست دوم از قبل مراحل طراحی و آماده شدن را طی کرده اند. در واقع سوله های دست دوم آماده استفاده هستند و می توانید بلافاصله پس از خرید، نسبت به نصب و راه اندازی آن ها اقدام نمایید.

آشنایی با بخش های مختلف سوله دست دوم

  1. اسکلت یا بدنه: اسکلت یا بدنه سوله دست دوم خود از بخش های گوناگونی تشکیل شد است. این قطعات در هنگام نصب سوله روی یکدیگر سوار می شوند و در نهایت بدنه اصلی سازه را تشکیل می دهند. کیفیت بالای ساخت این قطعه ها نقش مهمی را در ضریب امنیت و کیفیت نهایی سازه ساخته شده ایفا می کند.
  2. دیوارها: دیوارچینی این سازه ها پس از نصب اسکلت اصلی انجام می شود. ارتفاع و جنس دیوارها با توجه به کاربری سازه تعیین می شود.
  3. سقف: سقف سوله ها عمدتا به صورت شیبدار یا قوسی اجرا می شوند. این سقف ها دارای جنس های گوناگونی هستند اما امروز ه به طور عمد ه از ساندویچ پانل ها برای پوشاندن آن ها استفاده می شود.
  4. کف: کفپوش های متنوعی در بازار وجود دارند که برای ساخت کف سوله از آن ها استفاده می شود. تعیین نوع کفپوش کاملا بستگی به نوع سوله و کاربری آن دارد.
  5. درب و پنجره: قسمت ورودی سوله با توجه به نیاز کاربران طراحی می شود و اندازه های گوناگونی را به خود اختصاص می دهد. برخی از سوله ها دارای چند دهانه هستند در حالی که برخی دیگر تنها یک ورودی کوچک دارند.
  6. تجهیزات داخلی: تجهیز کردن بخش داخلی سوله امر بسیار مهمی است. سیستم برق رسانی، جرثقیل سقفی، سیستم تهویه و … از جمله مهمترین تجهیزات داخلی سوله ها محسوب می شوند.
قیمت خرید سوله دست دوم در خمین
عوامل مختلفی در تعیین قیمت سوله دست دوم در خمین نقش دارند

نکات مهم قبل از خرید

  • پیش از خرید سوله نیاز است که به شرایط آب و هوایی، زلزله خیزی، بار برف و باد و… در منطقه ای که قصد احداث سوله در آن را دارید توجه نمایید و با در نظر گرفتن این موارد، سوله متناسب با نیاز خود را تهیه کنید.
  • در هنگام خرید سوله دست دوم در خمین حتما باید کاربری سوله و محل نصب قبلی آن را با شرایط جدید تطبیق دهید.
  • سوله دست دومی که قصد خرید آن را دارید باید کاملا مهندسی باشد. بدین منظور به مواردی همچون ابعاد، ارتفاع، تعداد دهانه سوله و … توجه نمایید. باید بگوییم که شما تنها پس از دریافت مشاوره از افراد با تجربه و متخصص در این حوزه است که می توانید با اطمینان خاطر سوله دست دوم را تهیه نمایید.
  • خرید خود را از طریق یک فروشنده معتبر و با سابقه انجام دهید. همواره به این موضوع توجه داشته باشید که عدم برخورداری سوله از کیفیت کافی برابر است با خطرات ایمنی و ضررهای مالی و جانی.

قیمت سوله دست دوم چقدر است؟

عوامل مختلفی در تعیین قیمت سوله دست دوم در خمین نقش دارند که در این میان وزن سوله از اهمیت بیشتری برخوردار است. در واقع این سازه ها عمدتا به صورت کیلویی به فروش می رسند. البته در صورتی که شما نصب و اجرای سوله را به شرکت مربوطه بسپارید، می توانید هزینه ساخت را به صورت متر مربع نیز پرداخت نمایید. به این نکته توجه داشته باشید که هزینه های مربوط به ساخت یک سوله تنها مربوط به خرید بدنه سوله نمی شود و موارد دیگری را نیز در بر می گیرد. به طور کلی هزینه های مربوط به تاسیس سوله عبارتند از:

  • خرید اسکلت و بدنه فلزی
  • هزینه اجرای فونداسیون
  • هزینه نصب اسکلت
  • هزینه خرید و نصب مصالح مورد نیاز برای پوشش کف، سقف، دیوارها، راه اندازی برق و آب و …
  • هزینه خرید و راه اندازی تجهیزات داخلی سوله
مرکز خرید و نصب سوله دست دوم در خمین زیر قیمت بازار
آسیا سوله به عنوان بزرگترین مرکز فروش و اجرای سوله دست دوم در خمین

بزرگترین بانک سوله دست دوم در ایران

آسیا سوله به عنوان بزرگترین مرکز فروش و اجرای سوله دست دوم در خمین، آمادگی همکاری با شما برای راه اندازی و احداث هر چه سریعتر سازه مورد نظرتان است. آسیا سوله به پشتوانه تجربه چندین و چند ساله خود این اطمینان را به شما می دهد که می توانید با کیفیت ترین و ارزان قیمت ترین انواع سوله دست دوم کیلویی را در این مجموعه پیدا کنید. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات تکمیلی از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه ها بسته شده است