سوله سالن ورزشی ارزان قیمت در سال ۱۴۰۲

خرید و نصب سوله دست دوم در خمین زیر قیمت بازار
تیر ۸, ۱۴۰۲
سوله مناسب برای شغل من چه ابعادی است؟
تیر ۸, ۱۴۰۲
خرید و نصب سوله دست دوم در خمین زیر قیمت بازار
تیر ۸, ۱۴۰۲
سوله مناسب برای شغل من چه ابعادی است؟
تیر ۸, ۱۴۰۲

سوله سالن ورزشی ارزان قیمت در سال ۱۴۰۲

ساخت سوله سالن ورزشی ارزان قیمت در سال ۱۴۰۲

سوله سالن ورزشی جزو پرکاربردترین انواع سوله محسوب می شود. این سوله ها به منظور فراهم آوردن فضای مناسب برای انجام انواع ورزش ها احداث می شوند و دارای تنوع بالایی هستند. امروزه بسیاری از متقاضیان احداث این سازه ها ترجیح می دهند که به جای سفارش سوله های نو، از سوله های دست دوم استفاده کنند. این نوع سازه ها ضمن برخورداری از استحکام و کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارند و به همین دلیل مورد توج ه بسیاری از کارفرمایان قرار گرفت ه اند. اگر شما نیز به تازگی تصمیم به احداث یک سوله ورزشی گرفت ه اید، با ما همراه شوید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه به دست آورید.

ساخت سوله سالن ورزشی
سوله سالن ورزشی جزو پرکاربردترین انواع سوله

آشنایی با انواع سوله ورزشی

ویژگی های یک سوله سالن ورزشی تا حد زیادی به ورزشی بستگی دارد که به منظور انجام آن راه اندازی می شود. به عنوان مثال ویژگی های سوله ای که برای ورزش فوتسال راه اندازی می شود با ویژگی های سوله مخصوص تیراندازی متفاوت خواهد بود. برای راه اندازی زیرساخت ورزشی لازم برای چند ورزش مختلف می توان از سوله های چند منظوره استفاده کرد. به طور معمول سوله های ورزشی در کشور ما به صورت خرپایی یا تیر ورقی اجرا می شوند. به گونه ای که اگر دهانه سوله تا ۲۰ متر باشد، سازه از تیر ورق ساخت ه می شود و سوله هایی با دهانه بیش از ۲۰ متر نیز از نوع خرپایی ساخت ه می شوند. سقف این سازه ها شیب دار است و می توان آن ها را در مدل های قوسی نیز طراحی کرد.

استانداردهای ساخت

سوله های ورزشی عمدتا مکان هایی عمومی هستند و بدین منظور باید برخی استانداردهای کلی برای ساخت آنها در نظر گرفت ه شوند. علاوه بر این، ممکن است با توجه به نوع ورزشی که سوله برای آن تجهیز می شود، نیاز به رعایت برخی استانداردهای تخصصی آن ورزش نیز وجود داشته باشد. در زیر به برخی از مهمترین استانداردهایی که باید در هنگام ساخت و تجهیز این نوع سوله ها در نظر گرفت ه شوند اشاره می کنیم:

استانداردهای کنترل دما و رطوبت

سوله سالن ورزشی باید دارای سیستم تهویه مطبوع باشد. به طوری که رطوبت و دمای داخل این فضا کنترل شود. دمای داخل سالن ورزشی باید بین ۱۰ الی ۲۲ درجه باشد. بدین منظور نیاز است که از پوشش های مناسب در بدنه و سقف استفاده شود.

جهت و ابعاد پنجره ها

ابعاد پنجره ها باید به گونه ای انتخاب شود که حداقل ارتفاع آن ها ۹۰ سانتی متر باشد. جهت قرارگیری سازه نیز باید به گونه ای باشد که تابش نور خورشید به داخل سالن بیش از اندازه نباشد.

استفاده از کفپوش مناسب

برای طراحی کف این سازه ها حتما باید از کفپوش های مناسب استفاده شود. همچنین راه هدایت آب و فاضلاب نیز باید در این قسمت ها تعبیه شود.

طراحی ابعاد سوله با توجه به نوع ورزش

ابعاد سوله های ورزشی با توجه به نوع سالنی که ساخت ه می شود متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ابعاد سالن ورزشی مناسب والیبال با سالن مناسب ورزش های رزمی متفاوت خواهد بود. در محاسبه ابعاد سوله باید فضاهای لازم برای رخت کن، جایگاه تماشاچیان، سرویس بهداشتی و حمام، اتاق مدیریت، اتاق قراردهی لوازم ورزشی و … نیز در نظر بگیرید.

ارتفاع مناسب سوله ورزشی

ارتفاع سوله های ورزشی تا ۱۰ متر متغیر است. سوله هایی که برای ورزش هایی همچون هندبال، فوتسال، والیبال و … که در آن ها توپ تا ارتفاع بالا پرتاب می شود تجهیز می شوند، نسبت به سوله های مناسب ورزش هایی مثل شمشیر بازی نیازمند ارتفاع بیشتری هستند.

خرید سوله سالن ورزشی دست دوم با بهترین قیمت
با توجه به عمومی بودن سوله های سالن ورزشی برخی استانداردهای کلی برای ساخت آنها در نظر گرفته می شوند

هزینه ساخت سوله ورزشی

سوله سالن ورزشی را به دو شکل می توان تهیه کرد:

  1. سفارش ساخت سوله نو: شرکت های مهندسی گوناگونی در سطح کشور وجود دارند که خدمات طراحی و ساخت سوله را انجام می دهند. مهندسان این مراکز با در نظر گرفتن مواردی همچون کاربری سوله، شرایط آب و هوایی منطقه، ابعاد مورد نظر کارفرما و سایر اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ساخت سوله ای کاملا متناسب با نیازهای کارفرما اقدام می کنند. عیب ساخت سوله های نو این است که هزینه های زیادی را به افراد تحمیل می کنند. با توجه به اینکه سوله ها عمدتا برای راه اندازی یا گسترش کسب و کارها احداث می شوند، کارفرمایان به دنبال به حداقل رساندن هزینه ها هستند. بدین منظور خرید سوله های دست دوم گزینه بسیار مناسبی است که پیش روی آن ها قرار دارد.
  2. تهیه سوله دست دوم: همانطور که بیان شد، شما با خرید یک سوله ورزشی دست دوم می توانید در هزینه های خود به میزان زیادی صرفه جویی نمایید. سوله های دست دوم از نوع سوله سبک هستند و هزینه آن ها نیز به صورت کیلویی محاسبه می شود. این سازه ها ضمن اینکه از وزن سبکی برخوردارند و قیمت آن ها مناسب است، مقاومت بالایی دارند. اگر شما تصمیم خود را مبنی بر تهیه با کیفیت ترین و ارزان قیمت ترین سوله دست دوم گرفت ه اید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.
بررسی کامل ساخت سوله ورزشی
آسیا سوله مجموعه ای بزرگ و با سابقه فعالیت طولانی در حوزه ساخت و عرضه انواع سوله سالن ورزشی به صورت نو و دست دوم

چرا آسیا سوله را برای خرید سوله سالن ورزشی انتخاب کنیم؟

  • در اختیار داشتن بانک بزرگی از انواع سوله دست دوم
  • ارائه قیمت های منصفانه و در نظر گرفتن منفعت خریداران
  • امکان مشاهده نمونه کارهای موفق مجموعه
  • دریافت حداقل دستمزد نصب و اجرا
  • در اختیار داشتن مهندسان بسیار حرفه ای برای دریافت مشاوره رایگان
  • عرضه باکیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین پوشش های سقف و دیوار
  • تحویل سفارشات به مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن

آسیا سوله مجموعه بزرگی است که دارای سابقه فعالیت طولانی در حوزه ساخت و عرضه انواع سوله سالن ورزشی به صورت نو و دست دوم می باشد. اگر شما نیز قصد دارید یک سوله استاندارد و مستحکم را احداث نمایید، می توانید با ما تماس حاصل نموده و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید. از آنجا که جلب رضایت مشتریان مهمترین اصل در مجموعه ما است، اطمینان داشته باشید که امکان سفارش انواع سوله انبار، مرغداری، سردخانه، کارگاه و … را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما فراهم نموده ایم. برای کسب اطلاعات تکمیلی تنها کافی است از طریق شماره های تماس با ما در ارتباط باشید.

در مدیوم

دیدگاه ها بسته شده است