محاسبه آنلاین قیمت سوله؛ آنلاین حساب و کتاب کنید!

مزایده سوله دست دوم؛ روشی تضمینی برای خرید سوله های ارزان و باکیفیت!
اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۳
مزایده سوله دست دوم؛ روشی تضمینی برای خرید سوله های ارزان و باکیفیت!
اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۳

محاسبه آنلاین قیمت سوله؛ آنلاین حساب و کتاب کنید!

محاسبه آنلاین هزینه ساخت سوله؛ آنلاین حساب و کتاب کنید!

محاسبه آنلاین قیمت ساخت سوله یکی از روش هایی است که کار خرید این دسته از تجهیزات، فارغ از نو یا دست دوم بودن آن ها را برای خریداران ساده نموده است. البته باید بدانید که این کار نیازمند تعیین معیارها و شاخص های متعدد و متنوعی بوده و آنقدرها هم که شما فکر می کنید، ساده و بی دردسر نیست. اما خُب پر واضح است که حساب و کتاب با چنین روشی بسیار سریع تر از چرتکه انداختن و دو دوتا چهارتا کردن به نتیجه می رسد. آن هم نتیجه ای دقیق و بی نقص!  

شاید برایتان عجیب و غیر قابل باور به نظر برسد، اما حقیقت این است که قیمت هر متر مربع سوله از شهری به شهر دیگر متفاوت است. می دانید چرا؟

چون شرایط آب و هوایی و مقاومت خاک هر منطقه از ایران با منطقه دیگر فرق دارد. با این حال امکان محاسبه تقریبی هزینه ها بدون در نظر گرفتن شهر و منطقه میسر می باشد. کافیست محاسبه آنلاین قیمت ساخت سوله را در دستور کارتان قرار دهید!

محاسبه آنلاین هزینه ساخت سوله و قیمت سوله

محاسبه آنلاین هزینه ساخت سوله

آشنایی با سوله و کاربردهای متعدد و متنوع آن

سوله سازه ای فلزی با سقف شیب دار است که در فضای داخلی آن از هیچگونه ستونی استفاده نمی شود. اگر بگوییم این سازه ها جزء پر کاربردترین سازه های فولادی دنیا محسوب می شوند، گزاف نگفته ایم. چرا که همه ما به وفور شاهد استفاده از این تجهیزات در صنایع کوچک و بزرگ و ساخت و سازها هستیم. اگر خوب به اطرافتان نگاه کنید، ساختمان هایی یک شکل با دهانه هایی وسیع و دیوارهایی فلزی را می بینید. این ها همان سوله هایی هستند که در موردشان بحث می کنیم!

جالب است بدانید که نام سوله را از واژه انگلیسی Shed به معنای سازه مثلثی شکل برگرفته اند. این تجهیزات که در انواع مختلفی در دسترس مصرف کنندگان قرار دارند؛ با در نظر گرفتن نوع کاربری و موقعیت مکانی، مورد استفاد ه مشاغل و صنایع گوناگون قرار می گیرند. مایلید به طور مختصر و مفید با انواع سوله آشنا شویم و یکی از عوامل موثر بر محاسبه آنلاین هزینه ساخت سوله را بشناسیم؟!

استعلام قیمت سوله از مجموعه صنعتی آسیا سوله

ساخت سوله

انواع

سوله خرپایی

سوله خرپایی؛ یکی از ساد ه ترین و در عین حال پیش پا افتاد ه بودن انواع این تجهیزات است که وجود پارامترهای مختلف در ساخت آن موجب نگرانی مصرف کنندگان شد ه است! از جمله مهم ترین مزایای سوله خرپایی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ناچیز بودن هزینه حمل و نقل
  • هزینه بر بودن نصب
  • مقرون به صرفه نبودن قیمت
  • عدم محدودیت در طراحی

سوله تیر ورقی

سوله های تیر ورقی یکی از قدیمی ترین و کاربردی ترین سوله های موجود در بازار هستند. این موضوع موجب شد ه که تعداد نوع تیر ورقی این تجهیزات در کشور به طور اعجاب انگیزی زیاد باشد. سوله های تیر ورقی با استفاده از قطعات فولادی و ورق سیاه با سقف هشتی شکل ساخته می شوند. استفاد ه چشمگیر از قطعات مختلف موجبات استحکام این سازه ها را فراهم ساخت ه و بر کیفیت نهایی آن ها افزود ه است.

سوله UBM

سوله های یو بی ام دسته ای از سازه های فلزی هستند . اگر جویای مقاومت این سازه‌ها در برابر عواملی همچون باران، برف و رطوبت هستید، باید خدمتتان عرض کنیم که ناچیز بوده و از همین‌رو هزینه مصرفی آن‌ها بسیار زیاد است. البته هزینه احداث این نوع سوله که ضد اشتعال بوده و قادر به جذب آلودگی می‌باشد؛ پایین بوده و این موضوع رواج استفاده از آن‌ها در مکان‌های نشده است:

  • بیمارستان ها
  • کارخانه های ساخت مواد غذایی
  • مرغداری ها
  • دامداری ها

شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود، مناسب ترین سوله را انتخاب کنید و با محاسبه آنلاین هزینه ساخت سوله از قیمت نهایی آن مطلع شوید!

هزینه ساخت سوله

عوامل موثر بر هزینه ساخت سوله

عوامل متعدد و متنوع بسیاری وجود دارند که هزینه ساخت سوله را تحت تاثیر قرار می دهند. عرض یا دهانه سوله، طول سالن، ارتفاع سالن، بار برف منطقه، بار طبقات داخلی سالن و… همه و همه از مهم ترین این عوامل محسوب می شوند.

اگر قصد محاسبه آنلاین هزینه ساخت را دارید، باید بدانید که اطلاع از پارامترهای موثر بر نتیجه نهایی برایتان ضروری است. از جمله حائز اهمیت ترین این پارامترها می توان موارد زیر را برشمرد:

  • عرض سوله به متر
  • طول سوله به متر
  • ارتفاع کناری یا ستون به متر
  • هزینه ساخت هر کیلوگرم سوله

گفتنی است که وزن و قیمت نهایی معمولا دارای درصد ناچیزی تلرانس است. هزینه ساخت هر کیلوگرم سوله نیز بر حسب قیمت روز براورد میشود و نیازمند تایید واحد فروش مرکز مورد نظر می باشد.

تنوع سوله دست دوم و سازنده سوله های تیرورقی مهندسی با قیمت رقابتی

عوامل موثر بر قیمت سوله

همه چیز را به آسیا سوله بسپارید!

اگر قصد محاسبه آنلاین قیمت ساخت سوله را دارید، اما از زیر و بَم این کار سر در نمی آورید، همه چیز را با خیال راحت به آسیا سوله بسپارید. کارشناسان ما در واحد فروش به محاسبه آنلاین قیمت ساخت سوله مورد نظر شما پرداخته و رقم نهایی را در اختیارتان قرار می دهند.

ما در آسیا سوله گرد هم آمده ایم تا امکان خرید سوله دست دوم و نو را با ایده آل ترین قیمت ممکن برایتان فراهم سازیم. قیمت سوله دست دوم بسیار مناسب تر از سوله نو است. خبر خوب این که آسیا سوله شرایطی را فراهم ساخت ه که شما بتوانید خرید سوله دست دوم کیلویی انجام دهید و بدین ترتیب؛ در هزینه هایتان صرفه جویی کنید. فرقی نمی کند متقاضی خرید سوله دست دوم در بوشهر هستید یا نیشابور یا سایر شهرهای ایران؛ با آسیا سوله ارزان ترین ها از آنِ شما خواهند شد.

صفحه جدید آسیا سوله در لایو جورنال

دیدگاه ها بسته شده است