ساخت سوله ارزان و هر آنچه لازم است درباره آن بدانید!

وزن استاندارد سوله و هر آنچه لازم است درباره وزن استاندارد سوله بدانید!
آذر ۱۶, ۱۴۰۲
مزایده سوله دست دوم؛ روشی تضمینی برای خرید سوله های ارزان و باکیفیت!
آذر ۱۶, ۱۴۰۲
وزن استاندارد سوله و هر آنچه لازم است درباره وزن استاندارد سوله بدانید!
آذر ۱۶, ۱۴۰۲
مزایده سوله دست دوم؛ روشی تضمینی برای خرید سوله های ارزان و باکیفیت!
آذر ۱۶, ۱۴۰۲

ساخت سوله ارزان و هر آنچه لازم است درباره آن بدانید!

ساخت سوله ارزان موجبات صرفه جویی چشمگیری در هزینه های ناشی از ساخت این سازه های فلزی و کاربردی را فراهم می سازد.

سوله؛ سازه ای فلزی با کاربردهای اعجاب انگیز!

اگر صاحب کسب و کاری صنعتی هستید، بی شک از دیدن و شنیدن عبارت “ساخت سوله ارزان” به وجد می آیید. تعداد کسب و کارهایی که رویای ساخت سوله های ارزان و باکیفیت را در سر می پرورانند، کم نیست که هیچ؛ خیلی هم زیاد است. همان‌طور که در جریان هستید، سوله سازه ای فلزی با سقف شیب‌دار است که در اشکال متعدد و متنوعی طراحی و تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که ابعاد این دسته از سازه ها را بر اساس نوع کاربرد آن ها تعیین می نمایند. از همین رو برخی از آن ها بسیار غول پیکر بوده و برخی دیگر ابعادی کوچک دارند.

سوله ها از جمله کارآمدترین سازه های موجود در دنیای امروز محسوب می شوند. استفاده گسترده صنایع کوچک و بزرگ از این دسته از تجهیزات محکم و ماندگار، آن‌ها را به گزینه ای ایده آل برای استفاده در زمینه های زیر تبدیل نموده است:

  • ساخت ساختمان های صنعتی و کشاورزی
  • ساخت کارخانه ها
  • ساخت انبارها
  • ساخت آشیانه هواپیما
  • ساخت سالن های ورزشی
  • ساخت دامداری و مرغداری
  • ساخت پارکینگ ها
  • ساخت تعمیرگاه ها

برویم سراغ اصل مطلب!

حال که با سوله و کاربردهای بی نظیر آن آشنا شدیم، وقت آن است که به معرفی سوله ارزان بپردازیم. می دانید سوله ارزان چیست و چه کاربردهایی دارد؟ اصلا با ویژگی های یک سوله ارزان آشنایی دارید؟! به نظر شما این سوله ها می توانند گزینه ای مناسب برای خرید باشند؟!

اگر پاسخ قانع کننده ای برای سوالات فوق الذکر به ذهنتان خطور نمی کند، جای خوبی آمده اید. ما اینجا هستیم تا شما را با سوله ارزان، کاربردها، ویژگی ها و مزایای شگفت انگیز آن آشنا کنیم. برای یادگیری یک مطلب جدید آماده اید؟!

ساخت سوله ارزان و صنعتی

سوله ارزان چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر به فکر ساخت سوله ارزان هستید، آشنایی با این سازه برای شما ضروری تر از چیزی است که فکرش را می کنید. سوله ارزان سوله ای است که امکان استفاده از آن در کاربری ها و شرایط گوناگون میسر می باشد. به عنوان مثال می توانید آن را به عنوان یک سوله صنعتی مورد استفاده قرار داد ه و یا با به کارگیری آن یک گلخانه بزرگ راه اندازی کنید! می دانید دلیل نامگذاری این سازه های کارآمد تحت عنوان سوله ارزان چیست؟!

بله؛ درست حدس زدید. نامگذاری سوله های ارزان از روش ساخت کم هزینه آن ها نشأت می گیرد. البته باید توجه داشته باشید که ارزان بودن این سوله ها به معنای بی کیفیت بودن آن ها نیست. پس این ذهنیت را فراموش کرده و با ساخت سوله ارزان گامی بلند در راستای توسعه مقرون به صرفه کسب و کارتان بردارید!

راهنمای انتخاب سوله مناسب کسب و کار شما

سوله

دلیل اهمیت ساخت سوله ارزان

ساخت سوله ارزان برای اکثر قریب به اتفاق تولیدکنندگان و کارفرمایان از نان شب واجب تر است. همان طور که می دانید، یک کارفرما تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا مجموعه اش را با ایده آل ترین قیمت ممکن به بهره برداری برساند. این موضوع موجب شد ه که ساخت سوله ارزان با استقبالی باورنکردنی از سوی تولیدکنندگان و خریداران رو به رو گردد.

یک سوال پر تکرار!

آیا نحوه ساخت سوله ارزان با سایر سوله های موجود در بازار متفاوت است؟!

شاید برایتان عجیب و غیر قابل باور به نظر برسد، اما حقیقت این است که پاسخ این سوال مثبت می باشد. فرآیند ساخت سوله ارزان با دیگر سوله هایی که برای خرید آن ها ناچار به صرف هزینه های هنگفت هستید، تفاوت دارد. در گذشته های نه چندان دور که خبری از سوله های ارزان قیمت امروزی نبود، مصرف کنندگان سوله های محکم و سنگین وزن را با پرداخت هزینه هایی قابل توجه خریداری کرده و مورد استفاده قرار می دادند. اما امروزه به لطف روش های مختلف ساخت سوله ارزان امکان خرید این سازه های باکیفیت و مستحکم با صرف هزینه های مناسب میسر می باشد.

وزن سوله های ارزان قیمت که بر اساس جدیدترین تکنولوژی های سوله سازی روز دنیا تولید می گردند، بسیار سبک است. هرچه از کیفیت این سازه های کم وزن، اما محکم برایتان بگوییم، حق مطلب را ادا نکرده ایم. متریال استفاده شده در ساخت این تجهیزات بسیار مرغوب بوده و این موضوع ضمن افزایش سرعت ساخت سازه، از هزینه های نهایی تولید آن می کاهد.

بسیاری از مصرف کنندگان امروزی ترجیح می دهند که به جای صرف هزینه های چشمگیر و خرید سوله های سنگین، به ساخت سوله های سبک و ارزان روی بیاورند. همان طور که اشاره کردیم، کم بودن وزن آهن استفاده شده در ساخت این سوله ها موجب تفاوت قیمت باورنکردنی آن ها با همنوعان سنگین وزنشان شده است. لازم به ذکر است که سوله های ارزان بسیار مقاوم بوده و در شرایط جوی گوناگون اعم از برف، باران، زلزله، طوفان و… قابل استفاده می باشند.

سوله ارزان و با کیفیت

تفاوت قیمت ساخت سوله ارزان و گران!

حال ممکن است این سوال ذهنتان را به خود درگیر کرده باشد که هزینه ساخت سوله ارزان چقدر با هزینه ساخت سوله های سنگین و گران قیمت تفاوت دارد؟!

جالب و در عین حال لازم است بدانید که این تفاوت قیمت گاه به ۳۰ درصد نیز می رسد. یعنی شما با ساخت سوله ارزان و استفاده از آن حدود ۳۰ درصد در هزینه هایتان صرفه جویی کرده اید. فوق العاده است، نه؟!

از این لینک می توانید هزینه ساخت سوله در سال ۱۴۰۲ را مطالعه کنید.

دیدگاه ها بسته شده است